MariaLicious

Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Maria - 30 oktober 2009 21:57

säga att jag hade visning på lägenheten idag... kom en trevlig tjej och kolla.. och hon gilla den så hon skulle tacka ja direkt..!

Och på måndag kommer tre stycken till och spana... sen får det allt va nog .. HeHe vill ju inte ha värsta springet här hemma med okända människor liksom..

Vore ju en annan sak om man hade flyttat ut redan och inte hade en massa grejer här liksom.. men nu ska jag ju ändå bo här till den 25 januari...

Ja skumt att man ska behöva visa sin hyresrätt... men men det är mimer det!!


Ja just ja jag va ju så bekymrad om den där fläcken på köksgolvet... om jag skulle behöva betala för det eller ej... och gissa jag slipper.. Gahhhh såååå happy!!... behövde inte tackvare att golven är så gammla rättare sagt 19 år HeHe...

Ja ibland har man tur i alla fall..Flört

Av Maria - 30 oktober 2009 18:28

Gratisbio

En kanon sida där man samlar poäng som man sedan byter mot

presentkort... Hur enkelt som helst.. och helt gratis!!

Liksom vem vill inte ha presentkort att shoppa för..

Så bli medlem du med!!

 

**********************************

 

  

Kalla vindar

Brrr nu är det verkligen kallt ute... Ush hatar när det blåser så där

isigt så man nästan håller på och tuppar av

när man beger sig ut...

Brrr knappt så den tjockaste vinterjackan hjälper mot detta..

Av Maria - 30 oktober 2009 18:23

  

Japp gissa va som damp ner i min brevlåda idag då... Jooooo ett presentkort på 50:- från Gratisbio Skrattande

Hur gött är inte det då... och det har jag fått genom att besöka hemsidor och delta i gratis tävlingar... Gahh kan det bli bättre liksom!!

HeHe gratis är gott.. Tungan ute

Så gå med du med vetja... för ni kan du ju se att det verkligen funkar..!! Sååå enkelt...

Så bli medlem här och börja samla poäng redan idag vetja så får du oxå snart ett presentkort hem i brevlådan!!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards