MariaLicious

Alla inlägg under december 2012

Av Maria - 25 december 2012 23:00

Idag var det dax för lilleman att testa alla nya prylar han fick i julklapp.. Och favoriten just nu är nog köksdelen HeHe .. jisses va länge han kan stå där och plocka in och ut alla saker.. Men roligt att se att han gillar det han fått =)Vårat hem börjar faktiskt likna Leos lekland mer och mer HaHa, så kanske skulle börja ta inträde på folk som kommer och hälsar på *asg*

  

  

  

  

  

 

Av Maria - 25 december 2012 21:00

Tack igen alla för allt fint våran lilla kille fick igår.. Det enda som fattas på bild är pengar från gammelmormor..!! Sen är allt med som lilleman fick igår..tänk va snäll han måste ha vart i år ;) !!!

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Av Maria - 25 december 2012 11:00

Då var 2012´s julafton över då.. Ätit god julmat med familjen... öppnat en miljon julklappar HaHa tydligen hade jag och Willis vart väldigt snälla detta år med =)

Tack alla som var med och förgyllde 2012´s julafton!!

Låter bilderna tala för sig själva.. =)

  

  

 

  

  

  

  

  

  

  

  

 


Av Maria - 24 december 2012 11:00

Klart att lilleman ska ha morgonpaket på självaste julafton.. och självklart fick han lite hjälp av paket tokiga "storasyster" Busan när det var dax för öppning HeHe..

  

 

Av Maria - 24 december 2012 10:00

 

Tänk att min lilla älskling va så här liten förra julen.. jisses och nu är han stora killen jööö, tänk va fort det har gått.. Knappt så man hänger med i svängarna HaHa..

Min älskade "lilla" William vad vore livet utan dig.. älskar dig till stjärnstopp!!!


Av Maria - 24 december 2012 08:30

Mina tre älsklingar vill önska alla er där ute en riktigt God Jul   


  

  

  

 

Av Maria - 13 december 2012 22:02

Min glada tomtenisse ville önska trevlig lucia till alla där ute =)


  

 

Av Maria - 11 december 2012 22:00

 

Veckorna bara går och går och man hinner knappt med känns det som.. Nu är man redan i vecka 22

jisses hur gick det till =)

Denna graviditet har vart rätt "osynlig" kan man säga.. bebisen har inte gjort så mycket väsen av sig(har även moderkakan i framvägg) och magen har inte riktigt kommit i gång och växt först nu då .. pang så känns det som man har en kanonkula där fram HaHa..

Men i allafall vecka 22 befinner vi i oss i nu och jag mår nog rätt så bra måste jag säga, dock väldigt trött och orkeslös men det har jag vart sen dag ett har jag för mig.. dock har jag lite känningar av foglossning denna gång och det är ju mindre skoj vill jag lova, bara hålla tummarna att det inte bli värre.

Lillebror känner jag av lite mer och mer, kan komma rejäla buffar om man stör honom med en liten puff på magen HeHe men annars har han rätt lugn där inne... Varken jag eller Daniel har inte kunnat kännt en puff utanpå magen än men hoppas det kommer snart   



Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards