MariaLicious

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Maria - 23 oktober 2009 23:22

Fick Niklas lämna idol... Gahh har ju hoppas sen dag ett att just han ska få lämna... fattar inte vilka som har röstat på han... Sååå dålig.. och sen då vilken attityd... Näää bye bye...!!

Rabih gjorde det bra idag fast han är nada rock... men shit alltså andra refrängen guuu så bra... vilken röst killen har alltså..!!

Eddie va oxå skit bra idag.. han blir liksom bara bättre och bättre... En person som verkligen växer sig fram i idol..precis som det ska va..

Tove har ju grymt scenspråk men shit tjejen börjar bli lite för divig.. bäst hon stannar upp lite för annars är det nog risk att hon åker ut för ingen gillar ju divig människor... Och tjejen har ju talang så vore trist om hon skulle gå åka pågrund av det...

Men men nog snackat om idol... hallå är man fjorton eller.. HiHi... äh wtf lite barnslig måste man ju få ibland..Flört

Här kommer i alla fall Rabih för er som missa... och lyssna ordentligt på andra refrängen sååååå nice..!!


Av Maria - 23 oktober 2009 15:17

Va det va svårt att träffa en check idag då...Gråter

men men jag ger mig inte... inte än i alla fall..!!

Vore så skoj och få en check på nån affär där de har lite heminredning

så man kan köpa nå nytt till nya lägenhetenn..

Gahhh bara hålla tummarna..

Har ni vunnit nåt på 300kr.se?

Av Maria - 23 oktober 2009 12:53

små depp idag faktiskt... och det känns verkligen inge bra..  Vet inte riktigt va det beror på.. *suck*

Har bars små anningar... kan väl bero på all stress med allt som ska göras, vädret, trötthet ..ja osv..känner mig väldigt trött och yrslig idag!

Hum nu vart det mycke klagande men wtf idag mår jag kasst!!


Kollade ju på avsnittet av inlåst igår innan jag somna... shit va bra jag tycker att det är... så intressant men samtidigt blir jag så tagen och en massa känslor i mig bara väller ut... kanske lite för att jag känner igen mig själv i en del... just det där med att inte ha nån farsa och så.. ilskan och besvikelserna liksom..!!

Ush man lider verkligen med vissa av dem.. men det finns två stycken i det där pogrammet som man bara skulle vilja smälla till alltså.. ush vilka elaka ungar...!!

Ja ni som inte har sett det där pogrammet har ju verkligen missat nåt kan jag säga..!!

Jag tror faktiskt att jag skulle kunna tänka mig att jobba med barn och ungdomar som har hamnat snett... tycker det är intressant.. och jag tror jag skulle kunna va till hjälp faktiskt.. jag har väldigt lätt för att läsa människor och kan lätt sätta mig in hur det måste kännas plus att jag har väldigt mycket egen erfarenhet... Hum ja kanske vore nåt... men det värsta är väl att jag skulle bli så tagen så jag skulle ta med mig jobbet hem ..och det är ju inte det bästa kanske...

Jaja...

Näää nu ska jag diska klart... och samtidigt prova min lycka på 300:- checkar sidan igen... sista dan idag jööö...gäller ju att ligga i... Flört

Av Maria - 23 oktober 2009 00:32

Nu blir det dagens avnitt av inlåst i sängen med älsklingen.... sen ZzzzzZZZZzz..

Så godnatt... hörs imorn *gäsp*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards