MariaLicious

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Maria - 25 oktober 2009 21:22

grejats idag... har nämligen hållt på i Daniels lägenhet sen tolv idag med att packa ner allt i flyttkartonger... Guuu va grejer alltså ..jag trodde verkligen inte att det skulle bli så mycket för han såg liksom inte ut att ha så mycket men ack va fel jag hade... HeHe.. blev nog en 15 lådor.. Jag säger bara hur många blir det då hos mig 130 eller... Mardröm verkligen mardröm...

Så nu är man verkligen helt slut... har huvudvärk och allmänt seg nu... Och imorn ska det flyttas iväg allt till ett magsin...där vi kan ställa det så länge tills vi får nycklarna till den nya lägenheten... men jag ska inte va med att bära för jag har nog att göra här hemma för på tisdag kommer ju besiktnings mannen.. men har inte så mycket kvar faktiskt...

Tog ju sovrummet och badrummet och nästan hela köket igår så är ju nästan klar i alla fall...


Guuu inte konstigt att man flyttar så sällan när de är sånt här helvete ... Ujujjj...Förvånad

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards