MariaLicious

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Maria - 26 oktober 2009 19:26

...mmm här ska man va duktig och städa och fixa och ja va händer då ...jo dammsugar helvete går och dör typ... Gahhhh... slangen lostna va femte minut så rätt som det va stog man och dammsug med bara en tom slang i handen och sen vart påsen full och inga nya hemma så klart... och sen sluta den helt plötsligt och suga och börja lukta en anning bränt...så va bara att ge upp!

Så får gå upp skit tidigt imorn och dammsuga med Daniels dammsugare som han kommer med när han kommer hem idag.. när nu det blir... Guuu han har vart borta sen tolv idag... Tog tydligen lång tid att bära allt... Förvånad


Jaja nu ska jag hoppa i duschen i ett super duper rent badrum såååå fräscht... sen får det bli nudlar... lite hungrig..

Av Maria - 26 oktober 2009 12:00

men inte hunnit med nåt här hemma än... vi va nämligen tvungna att dra iväg och handla, kasta grejer och hyra lastbil till flytten...

Men nu är jag hemma igen och nu ska jag sätta fart här hemma så att det blir klart tills imorn... Ush är nervös för att den där besiktningsmannen ska komma... Gahh tänk om jag åker på och betala en massa...  köket kanske jag får betala eftersom mattan på golvet är rätt paj *suck*... så onödigt liksom... men men får se va han säger..!!


Snart ska jag hämta bus oxå mitt upp i allt... men men thats life... jaja nu ska jag sätta i gång och inte sitta här och dra ut på tiden... Ses*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards