MariaLicious

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Maria - 2 oktober 2009 23:15

Oboy

Har fått nån sjuk besatthet av just oboy... HeHe..

Måste köpa det imorn.. Är ju grymt gott och kall ska den

serveras så klart..!!

Ja jag vet att det är lite barnigt men vadå ibland måste man ju få

vara lite barn på nytt.. !!

 

****************************************

  

Trasiga fingervantar

Gahh finns det nå mer irrieterande än att märka att man har

ett hål i fingervanten så lite av fingret sticker ut...

Ohhh onödigt kallt och irriterande på samma gång.. *morr*

 

 

Av Maria - 2 oktober 2009 21:55

eller så arg man kan bli på ett TV pogram HeHe...

Kollade nämligen nyss på idol och jag fattar inte hur juryn valde ut sina vildecards.. Hallå... en tjej som bara sjunger in i micken en annan som inte kan låta bli att göra schlager av varenda j*vla låt... och en kille som jag va ska man säga behöver en klippning...

Gahhh det valde då helt fel människor... Fattar inte hur de inte kunde välja Clara som sjöng realse me låten så j*vla fint så man rös över hela kroppen...

Ohhhh sååå irrieterad just nu...


Och kommer inte Rabih med i idol.. så lovar jag att jag inte ska titta på en enda avsnitt till...  för kommer inte han med då är det verkligen nå allvarligt fel på både svenska folket som röstar och juryn... !!


Såååå sjukt bra lyssna och njut... Tungan ute



Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards