MariaLicious

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Maria - 29 oktober 2009 22:27

Från och med idag är Daniel hemlös HeHe... nu är hans lägenhet såld och killen som köpte den fick nycklarna idag...

Känns lite skumt... liksom va ju Daniels.. men ändå en början på ett nytt liv tillsammans.. Kyss

Nu är det äntligen på g att hända nåt i ens liv... HiHi... pirrigt värre..!!


Och snart har även min lägenhet en ny hyresgäst.... ska komma en tjej imorn och kolla på den... (en av 300 pers som sökte den...) och på måndag kommer en annan... så nu blir det fullt upp... Men är schysst om man får det gjort snabbt , medans det är städat liksom så slipper man stressa med sånt där sen..!!

Guu ska bli skönt när allt är gjort och vi sitter där i nya lyan och bara myser... Gahhh va jag längtar

Men är ju ett tag kvar ..men november och december brukar faktiskt gå rätt fort.. så snart sitter man där och ba shit imorn ska jag flytta och så har man inte hunnit gjort nåt... HaHa skulle va så typiskt mig...

Jaja... nog snackat.. back to the TV.e Ciao*


Av Maria - 29 oktober 2009 22:10

  

Ni har väl inte missat TV4´s dokumentär serie Inlåst... Shit va bra det är...!!

Jag blir verkligen berörd av det där pogrammet... så mycket känslor bubblar inom mig när jag hör och ser vad killarna och "gamlingarna" pratar om... Shit alltså..!!

Tror att pogrammet berör mig så mycket för att jag känner igen mig själv i killarna... liksom känslor och tankar!!

Ush.... skit jobbigt att titta på men så grymt intressant och bra så att man kan ju inte låta bli!!..

Och en sak jag tänker på är hur sjukt mycket barndomen spelar roll i ens liv .. liksom saker som kanske hände när man 5 år eller nåt... följer en och sätter spår i resten av ens liv.. Helt sjukt alltså Förvånad

Snacka om att barndomen är grym viktig... alltså att det blir tryggt och att man får allt som behövs för att man ska kunna bli en hel och stabil människa... Guuu va barn är sårbar och bräcklig när man tänker efter...!!

Och en annan sak som kommer upp när jag ser detta program är att gu va jag själv vill ha barn... jag vill liksom göra allt för att mitt/mina barn aldrig ska behöva känna som de där killarna.. eller mig själv!!... Har så mycket att ge..!

Jag tror oxå att man verkligen inte kan förstå känslorna och tankarna som de där killarna har om man själv inte har upplevt det... och jag säger bara att de där känslorna/tankarna önskar man ingen levande människa... Ush ush..!!.. Sätter såna spår i ens liv så det är inte sant...Gråter...

Men men... sjukt bra program är det i alla fall...

Av Maria - 29 oktober 2009 18:48

Japp blev att vi sprang in en snabbis på Myrorna och brödet & fiskarna...

Fyndade en lampa för 20:- som vi ska ha i kontorsrummet i nya lägenheten... och sen två små böcker som gör sig bra i Nalle phu rummet... kostade bara 10:-/st...

HeHe skoj när man kan fynda sånt som behövs =)

  

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards