MariaLicious

Alla inlägg under november 2008

Av Maria - 29 november 2008 17:04

Ja blev lite party här hemma idag med killen...

Åt lite kex och ost och drack lite.. men blev ingen fylla eftersom alkohol inte är så värst gott... Den första cidern va helt okej... men sen.. ja blev det nog lite tvång HaHa... sjukt men men ingen risk att man bli alkolist här inte ;)

*Skål på er*

Av Maria - 28 november 2008 23:35

trött jag är *gäsp*... What a fuck klockan är ju inte ens tolv en fredagkväll..

Hum lite pensionärs varning där eller vad!?


Idag blidde det några turer till diverse affärer med killen suckandes i släpptåg... men inte blev det mycket köpt inte... Innan jag åkte hade jag en list klar i huvudet om vad som skulle inhandlas men när jag väl trava runt där i affären kände jag mig helt vilsen och visste faktiskt inte riktigt varför jag va där... HaHa vadå senil!!

Men blidde i allafall en liten julklapps grej... Gahh är långt ifrån färdig! Men men man har ju lite tid på sig än  ;)


Imorn blir det allt lite partaj här hemma med Daniel.. vi tänkte äta lite ost och kex och dricka lite granna... Kan bli najs.

Så imorn ska jag upp tidigt och fixa köket så jag minstone har ett rum klart till första advent.. *suck* Förstod att det skulle bli sån här stress i sista minuten så MIG..!

Av Maria - 28 november 2008 11:36

i brevlådan nyss... =)

Snacka om fort det gick beställde det i onsdags och redan här.. sånt gillas skarpt..!

Super nöjd är jag...och det va så bra att man kunde göra det rätt litet för jag har så smala handleder så de flesta armband brukar faktiskt vara förstora...men inte detta för det kunde göras både stort och litet *toppen*

Av Maria - 27 november 2008 19:15

alla räkningarna betalda då.. och typ nada på kontot ... *gråter*... shit va jag hatar att betala räkningar... sååå jobbigt att se pengarna flyga iväg på nåt som inte ens är skoj att betala för!! *morr*

Men men that´s vuxenliv liksom... så alla ni som fortfarande bor hemma... Herre guuuu njut... HeHe...


Har även slagit in första julklappen... tänk snart jul, helt sjukt va tiden går snabbt.

Denna är till killen min... man vad det är i kan jag ej förtella...för han kanske läser bloggen min HiHi...

Men visst är det väl snyggt julpapper...?! Tycker det är så trist med sånt där traditionellt med tomtar och tjaffs på... ;)

Av Maria - 27 november 2008 12:18

pengarna kommit in på kontot och ni måntro vad det kliar i min shopping fingrar.. Gahh är så mycket jag vill handla.. Men nej nej jag får allt hålla i dessa stackars slantarna *snyft*


Daniel drog nyss iväg till E-tuna... han ska på nåt 10års jubileum för mälardalens högskola .. Känns trist för då får jag typ sitta själv hela kvällen för det där skulle tydligen hålla på ganska länge... =/


Nej nu ska jag ta och fixa iordning mig och sen tänkte jag kasta ett ben över cykeln och trampa iväg till affärn och köpa lite godis + nå mat att äta idag...

Och sen får vi väl se om jag får nåt vettigt gjort idag... svårt att tro men man ska aldrig säga aldrig! HeHe

Av Maria - 26 november 2008 22:30

denna dagen snart slut då.. och vad har man fått gjort ja inte ett piss HaHa.. jag är ju f*n helt otrolig...

Har typ bara snurrat omkring här hemma tittat på Tv och sprungit ut med hundarna...ja det är väl vad jag har gjort... *suck*


Skulle nog behöva en rejäl spark i röven tror jag HaHa.. men tyvärr tror jag inte ens det skulle hjälpa mig att få mer fart just nu.

Får hoppas på bättre lycka imorn... *håller tummarna*

=)

Av Maria - 26 november 2008 17:47

Ja det är viktigt att hålla vakt här omrkring...Thihi

 Systrarna span in action ;)

Av Maria - 26 november 2008 14:50

detta fina armband som jempa.se tipsade om på sin sida...så tack för tipset...=)

Ni som oxå vill beställa detta.. gå då in på leshop finns i två andra färger och kostar bara 119:- *najs* eller hur?!

Denna färg blev färg blev det för mig... sååå god jul Maria ;)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards