MariaLicious

Alla inlägg under januari 2010

Av Maria - 30 januari 2010 21:27

Jissses vad vi har hållt idag.... kastat,bärt, plockat osv...

My goood va grejer man har alltså ....är helt proppfullt i nya lägenheten...!! man kan typ inte röra sig...HeHe..


Men blir nog bra till slut... Imorn blir det städning av min gamla lägenhet plus det sista plocket som vart kvar där... drygt men det måste ju göras *suck*...

Nää nu blir det snart sängen här...är grymt trött har ju liksom hållt i gång sen sju imorse...!

Av Maria - 27 januari 2010 22:23

Och inte till nå roligt utan till månadens räkningshög.. *suck*... men nu har jag äntligen fått bort en kredit räkning... betala hela Halens kontot nu .. så nu slipper man den månads avgiften i allafall...


Flytten går bara bra.. men idag blev det ingen körning... va ju liksom snökaos... så vi passa på och åka och shoppa lite saker vi behövde och spana på färg/tapet...

Hitta lite grann.. men shit va svårt det är att bestäma vad man ska ha färg och sånt.. gahhh finns ju så mycket snyggt... HeHe.. men tror jag bestämt mig i alla fall får se..

Sen till kvällarna håller vi på med detta... nämligen renovering... Jeanette och hennes kille Robin är ju oxå där och hjälper till.. eller ja är ju Robin som gör allt.. (han är ju målare och så... kan sin sak liksom).. och vi som hjälper till HeHe..

Men i alla fall det är va som händer hos oss.... ska bli gött när allt är klart!!

  

  

Av Maria - 27 januari 2010 09:21

  

Hade nämligen tvättstugan redan kl 07:00 imorse...  snacka om att det va segt att ta sig upp... men jag gjorde det... eller gjorde och gjorde va ju tvungen.. HeHe..

Men nu är i alla fall det mesta upp tvättat... bara lite kvar nu men det tar jag sista dagen... Ville ju inte ha med mig nån smuts tvätt till nya stället liksom..!!

Näää dax och dra ner och hämta det sista...

Av Maria - 26 januari 2010 01:02

Ja idag fick vi äntligen de efterlängtade nycklarna till våran lägenhet... Jaa tänk nu ska vi bli sambos ... *ler* hur ska detta gå .. HeHe..

Men i alla fall efter allt va klart hos banken så drog vi hem till mig och började fylla bilen med kartonger och ja allt sånt där flytteri grejs... och sen iväg till lägenheten...

Och ni kan ju bara ana hur pirrigt det va att sätta nyckeln i låset för första gången HeHe... va som att förlora oskulden .. HaHa...

Men oj va det kändes annorlunda än när vi va där på visningen... men super najs... där kommer vi trivas bra tror jag...

Vi hann i alla fall få iväg bra många lass... och sen titta även Jeanette och Robin förbi... Robin ska nämligen hjälpa till med renoveringen... super najs...

Sen kom även Daniels föräldrar förbi.... så nu är det bara min lilla mamma som inte sett den.. HeHe... men hon kommer imorn.. =)

 

Näää nu blir det allt sängen.. för jag är bra trött... vart mycket idag... och imorn samma sak.. upp och packa och sen bära bära och åter bära..

Så hörs när jag finner lite tid över till att sätta mig ner.. HiHi...

*godnatt sverige*


Av Maria - 23 januari 2010 23:14

  

Ja inte bara jag som blir trött av allt packande tydligen..  

Av Maria - 22 januari 2010 22:18

Har slängt upp lite till på Tradera...  så spana in...!

Just nu slängde jag upp ett bara helt nya panel längder... skit snygga..!!

Tyvärr fel strl för mig så därför säljer jag dem... Men kanske nåt för dig...*ler*

Kolla in vetja ;)

Av Maria - 22 januari 2010 19:01

Ja jag har inte så mycket att säga mer än att det är stress stress och åter stress här för att hinna..!!

Nu har vi alla fall fått en tid på måndag.. så halvt tio får vi nycklarna... Ohh längtar sååå...!! Äntligen liksom..


Nää nu ska jag fortsätta packa.. återkommer väl med roligare blogg när flytten är klar... För nu är det bara kaos... *suck*

Av Maria - 21 januari 2010 15:05


...Love you 4 ever...  

  

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards