MariaLicious

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Maria - 7 oktober 2009 18:18

Badminton

Super rolig sport... en av mina favo att utöva då alltså

Ska lätt bli "proffs" nu har jag tänkt HeHe.. bli till att spö

Daniel varenda match hädanefter...

 

********************************

 

  

Träningsvärk

Japp är ju lite av den tråkiga baksidan av att träna

och röra på sig... man får lite små ont efteråt..

Gahhh varför ska man straffas

för att man rör på sig...??? Va va VA

Av Maria - 7 oktober 2009 18:12

  

HaHa så jävla skönt... gav Daniel stor spö i badminton idag...  vann med 4-2 och då spelade vi alltså 6 matcher med 13 poäng...ja ni fattar

Va skit skoj... och ännu roligare att man vann mot honom... han som va så stöddig innan och ba -klart du inte slår mig och bla bla... HaHa... in your face Daniel.. fuck va skönt!!!


Köpte nya racket för en vecka sen för att jag tänkt att vi ska börja göra nåt ihop en gång i veckan.. så fick bli badminton då... HeHe... men gött får man ju röra på sig lite oxå... !!

I am the best så är det baraTungan ute


Av Maria - 7 oktober 2009 12:44

  

trevligt med posten....nämligen paketet från Panduro.. great så idag blir det pyssel pyssel verkstad..!!

Så nu ska här sättas i gång på på allvar... just vad det är jag ska göra.. kan jag inte riktigt tala om än... men ni kommer får se! ..det lovar jag... Flört

Hoppas bara allt blir som jag vill... vore så skoj om det skulle bli bra... HeHe nyfikna nu va... *ler*


Oh kan inte klockan bli fyra så jag får hämta mitt lilla paket... Tungan ute


Av Maria - 7 oktober 2009 12:34

inte in på "skolan" som jag hade sökt... hade ju sökt distans kurser i foto... men västerås utbilning nekade mig eftersom kurserna tydligen fanns här... Hum skumt eftersom jag verkligen sökte och sökte och hitta inget som va nära västerås...

Men jaja får väl beställa en tid och gå ner och prata med dem och se vad det finns för någe... Tänkt att jag ska börja plugga i jan... eller jobba då om jag skulle få nå sånt erbjudande av det jag sökte...


Gahhh så mycket jämnt... och pengar måste man ju ha annars överlever man inte...!!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards