MariaLicious

Alla inlägg under januari 2011

Av Maria - 30 januari 2011 17:33

  

Tänk att det snart är Februari och på det så bara älskar jag min nya ring   


Av Maria - 30 januari 2011 17:24

  

Ica Maxi har börjat sälja Macarons i deras egna bageri, så då var man bara tvungen att testa de omtalade kakorna.

Just dessa va i smakerna hallon och vanilj.

Och ja vad ska man säga visst var det goda men inga wow kakor tyvärr, så nog blev det allt en liten besvikelse... men men de kanske är wow i någon annan smak, finns ju en hel del smaker av vad jag sett.

Men tyvärr så får inte Macarons nå toppen betyg av mig i allafall!

Av Maria - 28 januari 2011 23:22

Idag hade jag mitt första prov i matte B och för de som är nyfikna så gick det åt helvete rent ut sagt.

Så gick på stan och spanade som tröst HeHe.. och jag måste säga att jag sjukt nöjd med mina köp idag, hitta sånt jag har vart på jakt efter länge till sjukt låga priser (mycket bra för min plånbok).. så nu är man happy resten av helgen =)

 

  

  

  

Dock ej rättvisa färger på grejerna, västen är orange, skorna är beiga och linnet är brun/beige.

Av Maria - 28 januari 2011 23:14

  

2,50:- .. that´s cheap!!

Av Maria - 25 januari 2011 00:18

...7 sanningar om mig..

 

1:Jag har en extrem spindelfobi... Hatar dessa djur!!

2:Jag älskar att fynda när jag shoppar   (kläder,hemmaprylar,mat you name it)

3:Jag tror på spöken, och har själv vart med om det.

4:Älskar att fotografera, har gjort det sen jag fick min första kamera.

5:Jag bara ÄLSKAR fetaost och guacemole (dock ej tillsammans HeHe)

6:Är en sucker för nagelack och veckotidningar

7:Jag är ihop med min 3.e Daniel nu, vad är det man säger tredje gången gillt eller HaHa

 

Utmanar alla som inte gjort detta ;)

 

Av Maria - 24 januari 2011 22:29

  

  

Har vart på jakt ett tag efter just ett sånt här halsband, så när jag hitta detta på H&M så hoppa jag av lycka =)

Av Maria - 20 januari 2011 18:35

  


Gu va jag trivs bra på mitt "jobb"... jag har blivit mycket gladare som person sen jag började där.

Trivs kanon med arbetssysslorna och kollegorna... Gu jag och en tjej där har riktigt roligt varje dag, vi skrattar som tokar ibland.. HeHe.. fick höra idag att hon inte skrattat sådär mycket på 5 år på jobbet...

Kändes bra att höra, märks att hon oxå tycker jobbet är roligare.. vi arbetar så bra ihop !!


Varje dag är som en liten julafton HeHe.. man vet aldrig vad som gömmer sig i alla påsarna och kartonger.. sååå spännande.

Riktigt roligt är det ju att se att kunderna gillar det man ställer ut i butiken och att det blir såldt.. har ju nämligen lite eget ansvar över leksakerna som kommer in eftersom hon jag jobbar med tycker att jag har ett litet öga för sånt... =)

Men ännu roligare är det så klart när man hittar nå riktigt fynd till sig själv HeHe.. och det händer rätt ofta som ni kanske har sett *ler*

Av Maria - 20 januari 2011 18:31

Skål nummer två fick följa med hem idag, för endast en 20:-

 

  

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards