MariaLicious

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Maria - 14 oktober 2009 16:08

  

(Detta är det enda jag tycker är vackert med hösten...)

 

Är det verkligen meningen att det ska va så här j*vla kallt redan i Okt... helt sjukt.. är ju bara att slänga på sig vinterjacka, nössa, långkalsonger och de tjockaste vantarna man hittar... för annars fryser man ju ihjäl...

Va nyss ut med hundarna och höll fullständigt på att frysa skallen av mig... öronen går inte att röra just nu, shit alltså..!!

Vinter redan i Okt... Gahhhh vart tog sommaren vägen... vill ha sol och värme... !!

Shit va jag hatar sveriges väder alltså...!! Alltid så satans grått och kallt...

Nää det är så man får lust att slänga sig under täcket och bara sova bort hela den här hösten och vintern.. Rynkar på näsan... jag säger bara väck mig när sol och värme är tebax... Man kan ju inte bli annat än depp..

Alltså visst jag gillar hösten när man är inomhus eller de dagarna när solen är framme och det kan va riktigt friskt och skönt att va ute och strosa omkring bland alla fina löv... Men detta iskalla vindar och regn som piskar i ansiktet och allmänt grått... Nej tack du jag avstår...!!

Snyft... nu är allt bara bläääää


Av Maria - 14 oktober 2009 15:18

Man kan aldrig få nog av hundar... Underbara djur*

Slänger in en bild på mammas chihuahua Tilly...

Hon är väl bara för söööööööt.. Kyss

  

Av Maria - 14 oktober 2009 15:08

  

***** 1 av 5 stjärnor

Såg den här nyss... och ja va ska man säga..

Va bra skådisar men väldigt dåligt manus ...va en film man trodde

skulle kunna vart bra men nääää... den sög..

Ska väl va en skräckis men så värst läskig va den inte... mer skum..

Handlar om en tjej vid namn Sam som jobbar som byggnads sprängare..

hon får i uppdrag att planera en spräning av en väldigt speciell byggnad där en arkitekt

sägs ha murat in sina offer levande i väggarna..  och när hon anländer dit börjar

det hela...

Inget jag kan rekomendera er att titta på.. men är det så att ni är ett fan

av Mischa Barton så vassego .. =)

Av Maria - 14 oktober 2009 11:58

  

***** 3 av 5 stjärnor

Såg den igår ... och ja va kan man säga

alltid lika bra som Wallander är liksom ...=)

Denna gång handlar det om en präst som blir skjuten

och som håller på med lite orena affärer...

Se den.. absolut lika bra som alla andra Wallander´s

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards