MariaLicious

Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Maria - 27 oktober 2009 23:59

  

Satt och spana i ellos katalogen efter lite nytt som vi kan behöva i nya lägenheten... och jag blev helt kär i två saker... de gråa gardinerna med trädtryck på och trädvägglampan... Gahh hur snyggt får det bli.. så jag va ju bara tvungen att köpa dem.. Älskar verkligen allt som har med träd att göra , tycker det är grymt snyggt!!

HeHe men så klart hitta jag lite annat oxå... grå pläd blir kanon fin i soffan och påslakan, fick nämligen ett gratis så va ju tvungen att köpa en till... måste ju ha nu när vi ska ha dubbelsäng liksom..Flört

Men fick ju 30% rabatt på två varor så blir ju lite billigare inte fy skam det inte...

Ja va gör man... the girl loves to shop..Guld i mun


Av Maria - 27 oktober 2009 21:13

Nu är det äntligen klart i Daniels lägenhet... helt tom och färdig städad...

Guu va skönt... så nu är det bara för nya killen att flytta in.. !!

Jag är så trött på allt va städning heter alltså ... vill inte se en enda disktrasa eller skurmedel på ja minst en månad HeHe... har verkligen fått nog av all städning nu...!!


Ja ni som inte har sett filmen Open Water ska kolla på 6:an nu kl: 21.00 ...då visas den nämligen.. skit bra film och tydligen verklighetsbaserad och bara det gör ju filmen ännu bättre!!



Av Maria - 27 oktober 2009 21:08

ego eller vad säger ni... Flört

Me ME me...

 

    

Av Maria - 27 oktober 2009 12:32

Då har besiktnings mannen vart här och det gick bra... fanns inget att klaga på... enda va väl köket (missf'ärgningen i golvet) men han skulle kolla upp det så inte säkert jag behöver betala... hoppas hoppas verkligen jag slipper!!

Så nu är det bara visningen kvar för de som får erbjudande om att gå och kolla på min lägenheten... sen är det klart med allt tills flytten då startar då..!

Så nu kan man ta det lilla lugna ... eller i alla fall inte stress städa liksom...utan ta lite i taget.


Nej nu ska jag nog hoppa i duschen ..och sen ska jag väl betala räkningarna om pengarna har kommit in..booooring

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards