MariaLicious

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Maria - 20 oktober 2009 22:14

  

Höst dekoration ala vardagsrums bord... Tungan ute

Av Maria - 20 oktober 2009 15:36

Slänger in en skönt låt igen...

Denna gång är det Eclipse-Robyn

Lyssna och njut... såå najs


Av Maria - 20 oktober 2009 15:26

Shit alltså... jag fick ju papprena om uppsägningen idag och gissa när jag har besiktning av lägenheten då... joo på fredag... Hallå inte en chans att jag hinner till dess... alltså mitt hem ser ju ut som en bomb precis överallt ..och nej jag överdriver verkligen inte... önskar att jag gjorde det faktiskt..!!

Så jag blir ju tvungen att ändra tiden... så blir det storstädning hela veckan... Gahhh så nu har jag och göra...

Och sen efter besiktningen så kommer det ju komma hit runt en fem stycken som har fått erbjudande om min lägenhet som ska kolla på den... Gahhh så nu har jag och göra kan man säga... HeHe...

Ohh svetten rinner av mig redan bara jag tänker på det!!!


Ska fixa sovrummet eller badrummet idag tänkte jag... sen får jag väl försöka ta ett rum om dagen.. så ska jag ju va klar till på söndag i alla fall... HeHe... ojoj jag säger då det...

Guu va jag hatar detta... men jag har verkligen bestämt mig nu... eller rättare sagt vi har bestämt oss.. att i nya lägenheten ska det va ordning...städas regelbundet och alla saker ska ha sin plats... för jag tror att det blir lätt stökigt när man har massa saker som man inte vet vart de ska vara... utan de flyttas bara runt..

Så a och o för att hålla det rent och fint är nog förvaring...!!

Sååå skärpning och ordning på oss Flört


Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards