MariaLicious

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Maria - 19 oktober 2009 21:01

Ja då va det husse vecka igen för Busan... Ush blir så tomt här utan henne på en gång...

Saknar henne tok mycket.... min lilla limpa då... Kyss

  

Av Maria - 19 oktober 2009 20:25

  

***** 1 av 5 stjärnor

Såg den här igår och ja va ska man säga...

Sååå kass så man inte kunde låta bli att skratta...

Världens sjukaste film ..lätt alltså..!!

Är en komedi men den är inte rolig ut man garvar åt den för

att den är så j*vla dålig HaHa...

Handlar om en kille som gör nån slags tidmaskin... och plötsligt funkar

den och sen kan de ej komma hem igen...

Ja inget jag rekomenderar...!

Av Maria - 19 oktober 2009 15:50

Näää då men snart... va nämligen och sa upp min 2:a idag... gick fort skulle få hem papper imorn som ska skrivas under och sånt... Skönt nu är det fixat... så får bo här till sista januari.. blir perfekt det , för 25 jan får vi ju nya lägenheten...

Ohhhh snacka om att jag längtar tills vi flyttar känns så långt kvar fast det egentligen inte ens är det HeHe...

För efter jul kommer det väl bara säga svisss... *ler*...


Efter vi hade vart på mimer drog vi ner på stan en sväng passa på och äta en varsin sub från subway.. riktigt gott det där..!! sen spana vi lite i några affärer... Gahhh såg massa jag vill ha ..men nada pengar så va bara att försöka blunda...

Men va in på Game (tvpsels affär)... och där fick minsan ett spel följa med hem.. ett wii spel som jag spanat på länge men det har vart lite dyrt så därför har jag inte köpt det än... men där kosta det bara 99:- så det fick allt följa mig hem HeHe... nåt måste man ju få unna sig eller hur... *ler*

Så nu ska jag sätta mig och spela lite... *ses*

  

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards