MariaLicious

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Maria - 13 oktober 2009 23:11

Guuu har grymt ont i magen nu... och bara en enda ipren kvar... Gahhh hur ska jag överleva???!!!

Detta är verkligen kvinnomisshandel av hög nivå.... men tyvärr kan man inte straffa nån för det.. *suck*..


Men i alla fall ska ta och krypa till kojs nu... vi tänkte spana på en film.. blir troligtvis en Wallander ..alltid ett säkert kort om man säger så...

Men tjohopp ..hörs säkert imorn om jag inte "dött" av mensvärken då..Gråter Föresten hatar även det där ordet.. mensvärk.. ush obehagligt ord..!!

Av Maria - 13 oktober 2009 21:43

till kungsbyn med hundarna idag.... men fy f*n va kallt det va där ute .. snacka om att jag höll på att förvandlas till en isbit... Jisses nu är det verkligen vinter! Bara på med långkalsonger och tjock vinterjacka och en rejäl mössa när man ska ut där nästa gång... HeHe...

Men i alla fall hundarna hade skoj... Nova hon sprang som en tok som vanligt och Busan hon hitta en boll som inte va så mycket boll när vi skulle åka hem ... va en liten trekant kvar eller nåt..!!

Hade inte med mig nån kamera idag..gjorde väl inte så mycket för hade aldrig pallat tatt nå kort heller... klarade ju inte en minut utan vantar så HaHa... jaaaaa det va verkligen svinkallt tro mig... *brrrr*

 

Näää back to depsperat housewifes on femman... Flört

Av Maria - 13 oktober 2009 12:37

Film

Älskar att spana på film... finns så sjukt mycket bra..

Och det som är det bästa med det är att det aldrig kan ta

slut med film.. finns ju miljarder..

Fucking Fabolouse alltså...HeHe

 

********************************

 

  

Mensvärk

Det kunde ni kanske räkna ut med lill fingret kan jag tro...

Finns ju inget bra med det alls... Den som gillar

mensvärk är ju bra sjuk alltså..!!!

Utan värktablett så skulle man ju döööö..

joooo allvarligt man skulle döööööööö.....

Av Maria - 13 oktober 2009 12:33

  

... HeHe för inte så längesen... vet inte hur jag kunde sova så här länge men men..

Idag ska jag och hämta min lilla älsklingen... hon kom nämligen aldrig igår... Hennes husse ville ha henne en extra dag... men idag blir hon allt min igen... Gött helt sjukt va man saknar henne när hon inte är här..!!


Ska ta och hoppa in i duschen nu ... men först ska jag trycka i mig en ipren så man blir människa... fuck this mensvärk säger jag bara..Gråter

Men jaja vi höres... Toddiloooooo

Av Maria - 13 oktober 2009 12:29

  

***** 2 av 5 stjärnor

Titta på den här filmen igår... och den va helt okej..

Va en sån där skön film som man bara kan ligga

och slötitta på... !

Handlar om 3 soldater som kommer hem från krig och ska återvända

till sin hem , men det blir inte riktigt som de har tänkt sig...

Så hela deras värld blir upp och ner..

Helt klart sevärd en slapp kväll eller nåt... =)

Mest drama men ändå lite komedi i mellan åt...!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards