MariaLicious

Alla inlägg under juli 2011

Av Maria - 31 juli 2011 14:00

Igår fick Busan hoppa in som stand in bebisen en snabbis.. HeHe någon måste ju provåka vagnen jööö   

 

  

Av Maria - 31 juli 2011 13:11

  

Igår kom vi äntligen iväg och hämtade bebisens vagn som vi köpt av Daniels släkting.. Den är verkligen som ny, sittdelen har de aldrig användt eftersom de har en till bebis påväg och var tvugna att köpa ny vagn som båda får plats i.

Den är även väldigt lite körd så mönstrena på däcken finns kvar att skåda HeHe..

Som ni ser på bilderna så är det en Cresent comfort 2010 och den blev vår för 3500:- , helt okej pris med tanke på att den är så gott som ny och skötväska och regnskydd ingick och det kan ju vara rätt dyrt att köpa separat har jag förstått..

Hoppas bara bebis kommer gilla sitt vrålåk *ler*

 

 

 

Av Maria - 31 juli 2011 13:02

Hoppade jämfota när jag kom in på lagret på jobbet i fredags och fann de två super snygga galgarna.. har vart på jakt efter sådana jätte länge, så det fyndet gjorde hela min dag..

Ittala skålen va inte heller den ett så dåligt fynd inte..  =)

Fick allt för 35:- thats very nice price om jag får bestämma!!

 

 

 

Av Maria - 29 juli 2011 23:02

Killen min är och dricker öl hos en kompis ikväll så då passa jag på att mysa lite här hemma med massa gott framför tven, inte helt fel det inte.. men gahh va tråkigt det är att vara själv.. tur man har dogsen som sällskap i allafall!


Kvällens snacks!!

 

 

Av Maria - 28 juli 2011 20:00

   

Fyndade detta till bebis och mig. Kulramen ska jag måla vit, blir finare så.. Ljuststaken är från Cult design.

Fick allt för 20:- riktigt bra pris enligt mig =)

Av Maria - 28 juli 2011 09:58

Va till barnmorskan idag och det gick bra tyvärr trodde hon att det kan vara foglossning som kan vara på g.. har ju nämligen haft så ont typ vid ljumsken/sidan när jag gått och rest mig upp.. ajja bara hoppas det inte blir värre, vill absolut inte bli sängliggande resten av graviditeten.. =/

Men i alla fall till nå trevligare, mätte magen och låg lite under kurvan men helt normalt och sen fick vi lyssna på "vildjurets" hjärtat... va magiskt *ler*... slog så fint, 140 slag så va helt normalt..!!

Tyckte hjärtljudet lät lite som en blandning av en galoperande häst och sånt där gammalt tåg som tuffar iväg liksom.. HeHe...

Mysigt var det i allafall   

Av Maria - 26 juli 2011 18:32

Men det blev det ej.. fick bli nå annat mumsigt   

 

Av Maria - 25 juli 2011 23:51

  

Vecka 22 (23)

Bebisen

Bebisen är nu ca 27 cm lång och redan nu kan bebisen börja öppna och stänga ögonen, även små ögonfransar börjar växa fram.

Mamman

Tröttheten och illmående börjar nu avta och kvinnan kan börja känna sig pigg igen.  Även sexlusten kan börja komma tillbaka.

Jag

Mår helt okej förutom att jag känner mig väldigt förstoppad då och då, ingen trevlig information jag vet men thats life.  Sen har jag fått väldigt jobbigt att andas, känns lite som man skulle ha astma eller nå liknade.

Men annars är det som vanligt bebisen sparkar på och det är så mysigt att känna av den lilla krabbaten varje dag   

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards