MariaLicious

Alla inlägg under november 2009

Av Maria - 30 november 2009 13:11

Nu ska jag slänga mig i sängen med Daniels laptop och spana på One tree hill och gossip girl... missade nämligen bägge avsnitten igår... så måste komma i kapp nu.. =)

Så nu lite käk och mys framför lapen...   

Av Maria - 30 november 2009 13:06

 av 5 filmisar

Såg den här filmen för någon dag sen.. och ja den va väl ok

men inte så mycket mer..

Jag fattade liksom inte va filmen egentligen handlade om..*knas*

Men visst va den lite små rolig ibland..

Handlar om någon slags agentfirma som ska stoppa the bad guys

från att bomba... ja nåt sånt..

Är väl en film man kan ligga och slö kolla på ... så inget

jag rekomenderar.. 

  

Av Maria - 30 november 2009 13:02

Ja idag ska man hålla koll på vädret... för det är på Andersdagen det bestäms om julen slaskar eller braskar... (hur mycket det stämmer vet jag ej.. HeHe)

Så braskar Anders så slaskar julen och slaskar Anders så braskar julen...

Hos väääääässsteråååås slaskar Anders... så blir väl en kall och snöig jul då får hoppas!

Hur är Anders hos er?!

Av Maria - 29 november 2009 20:54

Och man är hemma igen sen nån timme tillbaka... blev jätte god mat och vilda diskutioner hos Daniels föräldrar idag...

Man hade nästan lite huvudvärk när man kom hem... Daniel sa en rolig sak i bilen påväg hem... att hans familj känns som en italiensk familj.. alla har starka åsikter och pratar högt och i munnen på varandra... HeHe.. kan nog stämma lite..!!

Men jag tycker att det är trevligt att diskutera... så länge det inte blir nå tråkigheter...!!


Oj är fortfarande så mätt (va super god mat idag..som alltid då..) så jag inte orkar göra nåt... har pyntat nada här hemma.. vet inte riktigt om jag ska göra det heller.. för liksom vi flyttar ju i januari så det känns liksom som om det blir massa extra jobb... har nå nog att packa ändå.. !!

Nej nu blir det TV och lite julskum.... *over and out*

 

Av Maria - 29 november 2009 14:03

Dagen började väldigt tidigt... vi va nämligen iväg på ica rean.. (bara för dem som arbetar på ica lagret).. och jisses vad grejer.. guu jag trodde nästan jag skulle shoppa ihjäl mig HeHe...

Blev en hel del julklappar oxå så va ju inte bara till oss...  men vi fyllde i alla fall en hela ikea kasse och en kartong med allt möjligt!!

Kul det är att fynda... bästa som finns


Nu klockan 15:00 blir det advents lunch hos Daniels föräldrar... ska bli gött*

Så ska väl ta och springa ut med hundarna nu innan vi drar... såå seee ya!

  

Meeee today...

Av Maria - 28 november 2009 20:21

  

20 spänn HeHe inte helt fel

Av Maria - 28 november 2009 15:12

  

Japp då var det dax för mig att testa denna dryck då... HeHe bättre sent än aldrig eller vad... !!

Men den va helt okej faktiskt... riktigt god när den är iskall ... men inget jag skulle köpa varje dag och mycket pågrund av priset... va ju liksom ingen billig flaska om man säger så... men annars så visst!!

Av Maria - 27 november 2009 17:19

Så vi drog dit och käka och så klart hitta man lite fynd oxå...

Påslakan och två bord som vi tänkt ha i vardagsrummet... och en liten julklapp till hundarna... Alltid skoj med fynd 

  

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards