MariaLicious

Alla inlägg under april 2012

Av Maria - 29 april 2012 01:05

  

  

 

Mitt liv började dagen då du kom min älskade lilla lilleman..

Älskar dig mer och mer för varje dag   

Av Maria - 28 april 2012 23:45

Idag när jag och lilleman va på hälla så passade vi på att köpa en pipmugg, tycker det är dax att han börjar vänja sig att dricka ur en sån när han äter istället för flaska som vi har användt hittills.

Och lilleman blev så glad, va som han själv bara hade väntat på att jag skulle köpa en sån åt honom.. -Liksom hallå ser du inte hur stor jag blitt mamma!!!

Så när vi kom hem så fick han så klart premiär prova.. och ja gladare unge får man ju leta efter ... och självklart fatta han galoppen direkt.. nu behöver han bara träna lite på att få rätt flöde så han slipper blir duschade när han ska dricka HeHe men vadå man kan ju inte lära sig allt på en gång jööö...

Mammas duktiga "stora" kille   


  

  

  

 

Av Maria - 28 april 2012 22:15

Framkallade lite foton här om dagen och idag damp de ner i lådan.. så fixa lite nytt i hallen, tycker det blev lite hemtrevligare med lite personliga foton..!!

Nu ska jag även fixa lite ramar och hyllor så man kan sätta upp lite fina foton i vardagsrummet oxå.. ska nog göra en fotovägg tror jag bestämt..


  

 

Av Maria - 24 april 2012 20:00

 

Finns ju så många fina vårmössor till bebisar/barn och när de är skrämmande billiga så kan man ju verlkligen inte låta bli HaHa... De hade nämligen halva reapriset på Ica Maxi idag.. så fick bli 4 nya mössor till lilleman..

Finns det nå bättre än att fynda... me like =)

Av Maria - 23 april 2012 22:00

I doppresent fick William en gåstol av sin mormor.. och idag var det dax för premiär turen HeHe.. kan ju säga att den va en hit på en gång.. Han bara stråla i hela ansiktet och det va som man såg på honom hur en

 helt ny värld öppnades för honom.. lilla älsklingen *ler* ..

Så tack tack mormor säger både jag och lilleman!!

  

  

 

Av Maria - 21 april 2012 23:15

 

Som jag skrev i förgående inlägg så var det alltså dop för lilleman idag.. Han döptes i Badelunda kyrka här i Västerås och det va så fint..  Så klart vart William väldigt nyfiken på dopskålen så den greppade han så prästen fick benda loss hans fingrar när allt va klart HeHe lilla tok unge.. =)

Tyvärr kom inte alla som var bjudna men vi vart några stycken ändå.

Jag hade ju bett min svägerska sjunga på dopet eftersom hon är sjukt duktig.. och jag ville så gärna att en låt skulle sjungas för lilleman.. Hon ställde upp och det va magisk.. tårarna rann på de flesta och framför allt på mig HeHe.. det va så fint och låten passar William så himla bra.. Hon sjöng Prins Noel av Linn-Maria!

Tack ännu en gång Jeanette... det betyde sjukt mycket att du gjorde det för Willis och oss.. =)

Men i allafall nu är pojken döpt.. namnen han fick är William Bo Wilhelm.. Bo är efter hans pappa och Wilhelm är efter min underbara morfar som dock inte finns i livet mer =(

  

  

  

  

  

  

 

 

Av Maria - 21 april 2012 23:00

Idag var det dax för dop för min lilleman... här kommer lite bilder på dekoration och lokalen och sånt... =)

Bjöds på smörgåstårta (som var sjukt god..) och fika efteråt..

  

  

  

  

  

  

 

Av Maria - 17 april 2012 16:29

Lite nytt till lilleman som växer så det knakar.. Älskar skorna från Kappahl, de är ju bara hur tuffa

som helst HeHe..

Nu kan vi matcha varann.. har ju skinnconverse och lillemans ser ju ut som ett par sådana.. thihi!!!

 

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards