MariaLicious

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Maria - 22 oktober 2009 21:59

Älskar mina små hjärtegryn... vad vore livet utan er...

Dock lite trötta här då men det får mina älsklingar oxå vara ibland..Kyss

  

Av Maria - 22 oktober 2009 16:42

komma så himla långt med städningen.. HeHe... shit alltså det är så jag börjar känna lite panik.. fattar inte hur jag ska hinna, för jag fick nyss reda på att Daniels lägenhet ska vara färdig till på torsdag... Hallå.. finns ju inte en chans ..

Gahhh stress stress ..det är verkligen mitt förnamn... Ush hatar att va så här lat så man liksom sparar allt tills det blir för mycket och allt bara bli panik panik...


Nu har jag nyss haft en matpause så nu ska man väl få lite energi så man orkar pyssla ett tag till.. så hörs*


Av Maria - 22 oktober 2009 13:49

Daniel vann oxå en check på 300:- från den där sidan... Men han fick istället 300:- på en musik affär Jam..

HeHe .. hur schysst är inte detta... 600:- gratis på mindre än en timme... Tungan ute

Myyy goooood... =)

Av Maria - 22 oktober 2009 11:43

HaHa äntligen har jag tur nån gång... vann nämligen nyss en check på 300:- från extrafilm.. !!

Hur schysst är inte det...  är på en sida från försäkringskassan de delar ut 300.- chekar på lite allt möjligt va 10 minut... gäller bara att va snabbast att trycka på checkarna..

Är man snabbast så får man en... Glad

Och jag va det... HeHe... Sååååå j*vla skoj att jag äntligen har lite tur!!

Tror det blir en canvas foto för vinsten... *ler*

Tävlingen gäller bara tills imorn så skynda ni med.. www.300kr.se

  

Av Maria - 22 oktober 2009 10:53

HeHe känns i alla fall som det... vart uppe sen 10:00 och det händer f*n inte ofta nu för tiden.. !!.. Fattar inte hur jag lyckades eftersom jag somna typ halv fyra eller nåt.. men är ju rätt död som sagt...

Men när nöden inte har någon lag så... o nöden är tvätt i detta fallet...!!

Va helt fullt hela veckan och jag måste ju bara tvätta bort lite tills besiktningsmannen kommer på tisdag... kan ju inte ha skitiga kalsonger och trosor som svämmer över på hela toagolvet liksom... HeHe..


Näää dax och springa ner igen då... Gahhh.. orkar inte...Förvånad

Av Maria - 22 oktober 2009 01:52

Få hem presentkort helt gratis...!!!!

Om svaret är ja... bli då medlem på Gratis5 ...

och blir du medlem genom min länk så får du ytterligare 25 poäng gratis till de obligatoriska 50 poängen..

alltså sammanlagt 75 poäng.. kan det bli bättre..Tungan ute

Samla sedan poäng genom att besöka olika hemsidor, regristrera dig på olika nyhetsbrev osv, du får tom

poäng bara genom att logga in på din sida varje dag..!!

Super enkelt och det går lätt o snabbt att få ihop poäng till ett gratis presentkort..

Så varför tveka bli medlem du med.. Glad

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards