MariaLicious

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Maria - 24 oktober 2009 14:29

En lördags låt... bjuds det på nu vetni... ;)

David Guetta feat Makeba- If we ever


Av Maria - 24 oktober 2009 14:19

hur trött jag är på allt vad städning och diskning heter just nu... och ändå är jag inte klar.... Gahhh blir nuts här..!!

Har bestämt mig nu tänker bara ta det värsta ...och sen får det f*n vara... vadå ska ju ändå snart flytta ..HeHe..

Alltså jag är så stressad så jag glömmer liksom bort va jag höll på med för en sekund sen... HaHa .. som tidigare idag.. satt och läste reklamen lite snabbt.. men rätt som det va kom jag på shit ska borsta tänderna ,gick och gjorde det..från det in i köket börjar plocka med den torra disken... ser därifrån en tröja som ska hängas undan och börjar med torra tvätten... *asg*... hallå hur vore det om jag gjorde klart en sak i taget...

Snacka om att detta är ett tecken på att jag lider av väldig stress just nu...

Gahhh kom och hjälp mig nån.. Skrikandes

Näää dax och sätta fart igen... med nåt jag höll på med vad nu det va... HeHe...

Av Maria - 24 oktober 2009 14:16

Ja om du vill ta en dusch efter att ha ätit en macka från Subway så ska du välja

köttbullemackan...

Myyyy goooood sås överallt....Skrikandes

  

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards