MariaLicious

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Maria - 6 oktober 2009 21:59

.... jag får bara inse att det inte kommer bli nå förändring på detta förhållandet... jag har helt enkelt valt än för egostisk och ermit liknande pojkvän... =(

Visst har jag ett val att göra slut... men hur lätt är det när jag älskar honom och vill vara med honom..

Gahh känns skit jobbigt allting... vet inte om det är jag eller han det är fel på...  men jag tror inte det är jag i alla fall...(de största felen).. =/

För hur normalt är det att bara gå och lägga sig hela tiden och sen sitta uppe hela nätterna så man sedan blir tvungen att sova bort hela dagen igen för att man är för trött för att orka göra nåt...  Ja så gör min kille... !! Och vad jag vet är väl inte det så mycket av ett förhållande...!!

Jag trodde det skulle bli bättre när han började plugga eftersom det inte är lika fysikt jobbigt som hans jobb är... men tydligen så orkar han inte ens hålla sig vaken fast han bara vart två eller tre timmar i skolan... Hallå thats not normal...!!!


Oh blir så ledsen... vill ha det bra... vill känna att det händer nåt... men är ju inte meningen att man ska dra hela lasset själv...  Vem vet han kanske inte vill... men i så fall kan man ju va ärlig och säga det...!! =(

Vet inte va jag ska göra längre... för just nu känns det mer som jag är singel än "sambo"....

Vill ju få ett bra och härligt förhållande...Förvånad

Av Maria - 6 oktober 2009 20:16

Jag skulle bli jätte glad om någon ville

tipsa om nån bra heminrednings blogg...

Gärna sin egen om man har en sån... eller nån favorit som man

ofta läser kanske...

Skulle vilja hitta nå bra heminredningsblogga att spana i för lite insperation..

Super tacksam för hjälpen Skrattande

 

Av Maria - 6 oktober 2009 20:11

Heminrednings prylar

Ohhh finns det nå härligare i ett hem... massa ljuslyktor,kuddar,plädar

ja you name it... älskar verkligen att shoppa hemma prylar..

 

***********************************

 

  

Pengar... för lite pengar

Ohhh så irriterande att aldrig ha ordentligt med pengar.. *suck*

Tänk att ha så man klara sig och lite plus och plus då och då...

Guu va gött det skulle va... Oh i hate pengar ibland. i alla

fall när det inte finns tillräckligt...!!! 

Av Maria - 6 oktober 2009 19:06

  


  

med mamma på loppis idag med...

Fyndade lite snygga billiga krukor och ett hundkoppel till Nova... har tänkt ha det när man går i skogen eller i spåret med henne... så hon får springa lite mer fritt liksom...!!

Men shit va mycker folk det är på loppisarna alltså... va som hela Västerås va där idag... HeHe...snacka om att det är populärt...!!

Vem vet man kanske skulle öppna eget loppis... Guld i mun

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards