MariaLicious

Alla inlägg under november 2010

Av Maria - 29 november 2010 17:58

  

Shit va det är kallt, just nu både inne som ute *brrr* funderar på att ta en varm dusch för jag tycks inte bli varm av mig själv....fötter och händer är nämligen som isbitar.. Gahh va jag hatar vintern!!


Idag när jag kom hem från kursen så gick jag ut med hundarna... och Busan har tydligen förfrusit sin ena tass i helgen, för bara efter några minuter fick hon kramp och riktigt pep =/ lyfta upp henne och försökte värma tassen och herre gu va hon skaka av köld... Lilla plumsan inte lätt att inte ha någon varm päls... blir till att sätta på henne dubbla jackor när vi ska ut igen...

Men vad är det man säger sådan matte sådan hund.. så hon brås

väl på matte HeHe

Av Maria - 26 november 2010 20:39

  

Av Maria - 26 november 2010 20:32

Som alla vet så är det första advent på söndag, så nu var det allt dax och

ta ner blomkransen och upp med julekransen..

Vart helt okej va?!

  

  

Av Maria - 23 november 2010 16:46

Fy f*n va det är kallt... blåser isvindar så det känns som 40 minus...

Gu va jag hatar vintern... mörkt,kallt och allmänt grått... Näää snacka om att

bo i fel land..

Vill ha sol och värme... Hade jag haft pengar hade jag lätt beställt en resa till nåt varmt ställe NU..


Av Maria - 23 november 2010 12:57

Alltså jag är helt uttömd på energi, känns typ som om jag skulle ha deltagit världens längst triatlon..

Har ju börjat på det där rehab grejset nu, va på det igår från 9-12 och alltså när jag kom hem va jag helt slut, huvudet dunka i 200 och jag bara krasha i soffan...

Herre gu hur ska jag klara detta, har faktiskt inte upplevt detta förut.. för det är ju inte så att det är något ansträngade vi gör utan vi sitter bara och pratar och gör lite små uppgifter... 

Men men kanske blir bättre efter några ggr... för ush så här slut vill jag inte bli så jag liksom inte kan fungera på en hel dag efter.. *suck*

 

Snart första advent oxå.. och jag har inte ens börjat fixa här hemma.. Gahhh panik och stress på hög nivå... Vill faktiskt ha det fint här hemma i jul!!

Av Maria - 19 november 2010 17:37

Dagens middag

  

Av Maria - 19 november 2010 15:19

  


Va och handla lite idag, men innan det så stack vi till biblioteket för att hämta ut en bok som jag hade resaverat, äntligen ska jag få läsa den...  Hört att den ska va riktigt bra men samtidigt j*vligt vidrig.. så får vi se om man pallar läsa den eller ej.. HeHe

 

Nähä kanske dax och börja tänka på vad man ska göra för mat idag då... tror nog jag vet vad det blir..

Hoppas bara det blir bra..!!

Men först blir det en promis med hundarna och sen blir det matlagning för hela slanten...

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards