MariaLicious

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Maria - 15 oktober 2009 17:06

  

Japp blev en match badminton idag... men kände mig riktigt ur form... är väldigt irriterad idag och allmänt slö och trött...

Så Daniel vann så klart ... blev 3-1 idag... drygt hatar nämligen att förlora!!!...

Men nästa vecka ska jag f*n se till att spela seriöst och då ska han åka på rådäng som sist HaHa...


Just nu är jag grymt irriterad på Daniel... han har vart bort hela dagen... och nu när vi är hemma igen ja gissa vad idioten gör jooo går och lägger sig!! Fuck va detta är irriterande... Jag är absolut ihop med världens lataste människa som inte ens orkar hålla sig vaken fast han inte ens har gjort nåt ansträngande idag...!!!

Gahhhhhh idiot.... kan inget annat säga just nu...!!!! Skrikandes

Av Maria - 15 oktober 2009 13:02

då var det torsdag då... veckorna bara går och går.. och inte får jag någonting gjort inte, nä jag bara sitter här på min röv och typ kliar mig i huvudet *suck*...

Kanske blir en badminton match med Daniel idag om han inte kommer hem försent... måste spela innan tre för annars kostar det dubbelt.. och det känns ju lite onödigt liksom..!!


Kallt som bara den är det ute... man blir sjukt lurad när man spanar ut genom fönstret, där lyser solen och det ser ut att va ganska skönt.. och så kommer man ut och man håller typ på och fryser ihjäl... Gahhh va jag hatar detta...!!

Men jaja... ska väl ta och göra nå nytta... Kan ju inte sitta här hela dan eller..?! Flört

Av Maria - 15 oktober 2009 12:59

  

***** 5 av 5 stjärnor

Såg den här tredje filmen om Johan Falk igår..

Och guuu va sjukt bra den va... alltså det är så spännande

så man nästan inte pallar att titta..

Jag bara älskar de här film/serierna... sjukt bra så känns nästan som

man är med själv så spännande är det!!

Denna gång handlar det om en knarkmaffia som ska sättas dit..men som vanligt

så blir det inte som de har tänkt sig...

Guuu man lider verkligen med killen som spelar Frank Wagner..

Alltså ni som inte sett dessa filmer .. gööööör det!!!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards