MariaLicious

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Maria - 3 oktober 2009 20:28

Loppis

Finns det nå bättre ställe.. Guuu man kan ju fynda så mycket

fina saker både gamla som nya för väldigt lite peng..

Rena guldgruvan ibland HeHe...

 

*****************************************

  

Regn

Gahh i hate it... visste regn kan va mysigt när man

sitter i husvagn och hör smattrandet på taket... Men

herre gu det har man ju inte gjort sen man va 7 bast och va och campa

varje sommar...

Så ,så länge man inte sitter i en husvagn så

får jag allt säga nej tack till regn..!! 

 

Av Maria - 3 oktober 2009 20:21

Min mamma kom till stan idag... så självklart drog vi ut på en loppis runda HeHe...

Och jisses va fynd vi hitta... shit va skoj det är när man hittar helt nya saker till en helt sjukt billig peng...!!

Min mamma hitta en helt oanvänd transport bur för hund... sån där svart med galler för endaste 50:- herre gu en sån kostar ju 398:- på djurmagasinet...  !!

Och detta hitta jag:

  

Ett par helt sprillans nya moonboots för 75:-  (perfekt för jag kasta nämligen mina förra... de va totalt utslitna

..och de är ju verkligen de varmaste skorna man kan ha en kall vinter)

Hundleksak för endast 20:- helt ny den med.. och kostar i djuraffär minst 300:-

Detta kan man verkligen kalla fynd...Guld i mun

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards