MariaLicious

Alla inlägg under februari 2010

Av Maria - 24 februari 2010 13:49

Har massa och göra men får inget gjort... ligger efter med skolan nu oxå Gahhh...

Måste plugga massa idag så jag hinner in med arbetet senast fredag...panik panik!!


Ush va det är jobbigt att plugga på Hermods... trodde verkligen inte att det skulle vara i sån här megaturbo fart man skulle läsa... men men thats life... snart klar med svenska B kursen i alla fall...

Nej nu ska jag plugga... hörs*

Av Maria - 24 februari 2010 13:47

  

Grattis min älskling som fyller 29 år idag....

Hurra Hurra Hurra HURRAAAA

många pussar till dig

Av Maria - 21 februari 2010 23:42

  

Om ni vill ha ett bra tips på en billig hundbädd så stanna kvar och läs...!!

Gjorde nämligen en super skön bädd till Busan idag för en billig peng.


På ikea finns det ju fyndhörna som ni kanske vet... och där kan man hitta billiga sofföverdragskuddar, hitta min för 15:- spänn idag..

Köper man en sån i en nån snygg färg och lagom strl, sen fyller man den med valfri stoppning, jag tog dock små frigolit kulor (som finns till sackosäck) och fyllde till hälften typ... och vips så har man en skön och snygg hundbädd till sin älskling...

Och jag lovar hunden somnar gött... i alla fall gjorde Busan det ;)

  

  

  

Av Maria - 21 februari 2010 22:47

Shit alltså jag har nyss käkat upp en hel twist påse på 160g helt SJÄLV.....Gahhh

Men det gick liksom inte att sluta.... det fanns ju en godare och en godare desto längre in i påsen jag grävde...!!

Näää det är ikeas fel för att de sålde påsarna för 15:- st... liksom vem kan avstå då...!!!??

Jaja nu har jag i alla fall ätit tills jag spyr  Bra jobbat maria Bra!!

Av Maria - 21 februari 2010 02:18

Min älskade lilla "bruna pruttkudde"  

  

Av Maria - 19 februari 2010 20:21

Och jag är sjukt nöjd över resultatet... Har gjort det helt själv... design, val av färger och själva målandet....

HeHe man är inte så kass ändå inte...

Nåååå vad tycks.. ?!

  

  

  

Av Maria - 19 februari 2010 11:39

Idag blir det kungsbyn med dogsen... vi ska bara vänta på att D blir klar med sin tvätt så ska vi dra sen..

Ska även och hämta ut paket... men har faktiskt nada aning om vad det är i.. HaHa så det blir en rolig överaskning...

Jaja hörs när vi kommer tillbaka.. om vi inte fryst fast där ute så klart.... grymt kallt idag.. suck*

Av Maria - 18 februari 2010 22:09

Klara det... fick nämligen VG på hela uppdraget som jag skicka in igår.... shit va bra jag är...

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards