MariaLicious

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Maria - 12 oktober 2009 23:37

men så klart ute lite i sista sekund som vanligt... men är ju oxå för att jag alltid får reda på saker i sista sekund .. hum min vanliga otur...!!

Men det är svårt att hitta i djungel av studier... allt står så knasigt tycker ja man vet varken ut eller in...

Nu har jag i alla fall sökt lite så får vi se vad som händer..måste ju få en normal inkomst tills vi ska flytta.. (januari).. så börjar ju bli lite stressigt... HeHe... men men nåt ska man väl hitta..!!


Ohh sån j*vla mensvärk har man idag oxå... och humöret går ju verkligen som en bergodalbana.. stackars Daniel så får stå ut med mig dessa dagar i månaden ... HeHe... men är ju faktiskt lika jobbigt för en själv oxå.. *suck*...

Hate it...!!!

Men men thats life... hårt att va tjej... Flört.....ohhh hungrig är jag med... kanske blir nå nudlar.. får se va jag orkar fixa... klockan börjar ju blir rätt mycket

Av Maria - 12 oktober 2009 19:09

  

***** 4 av 5 stjärnor

Såg även den här igår... kunde ju inte bara se första filmen

men Johan Falk.. HeHe..

Och jag kan säga att denna va ännu bättre en första filmen..

Super spännande...

Denna handlar om mer om det krimenella brödrarskapet som

Frank Wagner (en av huvudrolls havaren) ingår i...

De får ett uppdrag men som sagt så går det inte riktigt som de tänkt sig... och

spänningen stiger...!

Kan ju säga att killen som spelar Wagner är kanon.. han gör ju hela filmerna!!


Av Maria - 12 oktober 2009 19:04

  

***** 3 av 5 stjärnor

Såg den här igår... och den va riktigt bra...

Gillar ju filmer med Jackob Eklund.. så man hade rätt

höga förväntningar...

I början av filmen så tänkte man va f*n är detta för skit men sen

när den kom i gång så va den sjukt bra.. riktigt spännande..!!

Handlar om polisen Johan Falk som börjar jobba GSI...

och direkt får de uppdrag att ta fast krimenella som håller på

med värdetransports rån... men allt går inte så de räknat med..!!

Se den ... och glöm inte se de andra i serien.frinns 6 st..!

Av Maria - 12 oktober 2009 18:47

Beställde ju vinterjackan från Halens förra veckan... och idag kom den... det gick fort.. sånt gillas..!!

Den satt ganska bra... va inte för liten och man får under tjocka tröjor utan att man blir som en michellin gubbe...

och färgen va bra... men jag vet inte om jag ska behålla den...

Är nåt som stör mig men vet inte va.. kanske luvan.. den känns lite tanig.. Ohh tycker det är så svårt att hitta en perfekt vinterjacka... för jag vill inte ha nån som är trång och kort i längden osv...

Den ska va varm.. stor och lång...!!

Hum behålla eller ej...?!

  

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards