MariaLicious

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Maria - 18 oktober 2009 21:33

En liten söndags låt Tungan ute

Nää men den är riktigt skön... så lyssna och njut!

Är låten som spelas till introt på tv serien Riverside föresten..

Love is my drug- John Me


Av Maria - 18 oktober 2009 21:20

Jag är så otroligt utråkad just nu... har nada lust med nånting..eller jag skulle behöva göra nåt men vet inte va som skulle kännas kul... *knas*...

Är grymt trött på att ha ont i huvudet oxå.. har ju haft det i flera dagarna.. lite snett på ena sidan bara fattar inte vad det är... är väl troligtvis nå spännings huvudvärk eller nå.. känner ju mig grymt stressad över allt som måste göras... Gahhhh...!!!


Näää va f*n ska jag göra... dööööööör av tråkighet snart!!!

Av Maria - 18 oktober 2009 20:11

hela söndagen med... HeHe... men jag skyller på internet.. fastnade framför massa pogram igår.. tror jag somna runt en fem..!!

Men men thats life ibland...  Nu spanas det på ensam mamma söker... ja va ska man säga .. den ena är ju knäppare än den andra...


Har som vanligt inte fått nå vettigt gjort så imorn blir det fart här hemma har jag bestämt... har lite viktiga saker som måste göras...!!


Näää åter till TV.en see ya*



Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards