MariaLicious

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Maria - 21 oktober 2009 23:11

och det fick mig att tänka rejält..avsnittet handlade nämligen om könsjukdomar, och folk som bara knullar runt..! Jag har verkligen svårt att förstå folk som bara hoppar i säng med vem som helst.. alltså jag ser liksom inte ner på såna människor för alla väljer hur de vill leva och göra så klart... utan det är mer hur f*n går det till liksom..

För att en annan ska kunna ha sex med någon så måste det finnas känslor.. liksom ett visst intresse .. annars blir man ju inte upphetsad...!!

Så då började jag tänka liksom de som hoppar runt och bara har sex... de kan liksom tända på va som helst eller?!.. bara det finns fitta och kuk (ursäkta språket HeHe).. eller vad?! ...

Näää jag fattar verkligen inte.. !!

Det jag tänker och tror är att de personerna som bara har sex hur som helst... de tänder liksom inte på personen i fråga utan mer på situation... kan det va så kanske..?!... och då känner ju jag som då bara kan ha sex med folk som jag har känslor för... att om jag då har en partner som kan hoppa runt och då att han bara tänder på situationen inte liksom på att de är just jag... som de liksom är för min del...

Ja ni fattar... känns lite små pissigt om det skulle vara så... men men kanske är helt fel ute...hoppas nästan!!

Men endå jag kommer nog aldrig riktigt förstå... men jag respektera verkligen att folk får göra vad de vill och hur de vill ,hur mycket som helst..!! Not my problem liksom Flört

Jaja behövde bara snacka av mig lite... HeHe

Av Maria - 21 oktober 2009 14:52

Nagelack

Sååå fint och det finns så mycket fina färger..så man

kan ju variera en gång om dan minst..

Som ett litet klädesplagg för nagel..Flört

 

****************************************

 

  

Städning

Gahhh så boring..

Vore underbart om nån kunde komma på en

städrobot som alla fick tilldelade i sina hem..Tänk

vilken befrielse...*drömmer*

Av Maria - 21 oktober 2009 14:48

Gillar verkligen Darins version av den klockrena låten Viva la vida...

Så lyssna och njut vet ja... Tungan ute


Av Maria - 21 oktober 2009 14:32

Då va besiktningen på lägenheten flyttad... Blir på tisdag nästa vecka istället... Så då ska jag väl hinna fixa här hemma i alla fall...

Men skulle inte förvåna mig om jag står det där på måndag kväll och fullständigt håller på och stressar ihjäl mig för att hinna allt... skulle va så typiskt mig...HeHe..


Fick höra att Busan vart lite dålig hemma hos husse.. spytt och haft diarre.. stackars.. men nu verkar hon ha fått behållt sin mat och så.. Ush inte skoj när ens älsklingar blir sjuka inte...

Men troligtvis hade hon väl ätit nå skit ute ... skulle jag kunna tro.. farligt sånt där!!


Nää dax och sätta i gång här hemma kanske.. gjorde ju som sagt inte nåt igår.. HiHi...

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards