MariaLicious

Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Maria - 31 mars 2009 17:31

det oxå..... ohhhhhh!!

Jag som snart ska bege mig ut .... kul kul..NOT... Ska nämligen iväg och handla när Daniel kommer hem från skolan... Det är nämligen lite väl tomt i kylskåpet och alla andra matföråds utrymen.. HeHe..


Men ush känner mig inte helt ok... yr och huvudvärk.. och ett illlmående som kommer och går... får se om jag pallar att handla.. kanske ramlar ihop vid kassorna eller nåt.. HeHe... näää så illa ska det väl inte gå men man vet aldrig...

Jaja på med gummistövlarna nu... see ya*

Av Maria - 31 mars 2009 14:35
object width="480" height="295">

Jordin Sparks- Tatto

Lyssna och njut... ;)

Av Maria - 31 mars 2009 13:58

Kopiera detta till din blogg, utmana 3 personer och berätta det för dom.

Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Om du utmanar någon med listan så får den personen, om ni skulle råka ha namn som börjar på samma bokstav, inte ge samma svar som du (utom namnet då om ni heter lika).Lycka till!


1. Vad heter du? Maria

2. Ett ord på fem bokstäver: Matta

3. Flicknamn: Melinda

4. Pojknamn: Melwin

5. Yrke: Målare

6. Färg: Mörkblå

7. Klädesplagg: Mammulucker (eller hur det nu stavas HaHa)

8. Mat: Mos

9. Sak i badrummet: Mouseé

10. Plats/stad: Malmö

11. En orsak att vara sen: Mensvärk

12. Något man skriker: Mördare

13. Film: Mama mia

14. Något man dricker: Mjölk

15. Band: Marilyn Manson

16. Djur: Mård

17. Gatunamn: Mätvägen 22

18. Bil: Mustang

19. Sång: My life would suck without you (av Kelly Clarkson)

20. Känd person: Marie Fredriksson

Jag utmanar Charlotta, Jeanette, Tess  Lycka till Brudar.. =)

Av Maria - 31 mars 2009 13:41

inte alltför pigg idag inte... har ingen lust med någonting.. och har massa att göra..!! *suck*.... blir så trött av att känna såhär..och just att det växlar så mycket oxå..!!

Som bara för någon dag sen så kändes det väl lite ok ... men nu är allt bara piss och pankaka igen...


Ska ta och koka lite spagetti snart ..får väl se om man får lite lust och energi efter man käkat ... man kan ju alltid hoppas!!

Föresten va riktigt varmt ute när jag va ut med hundarna ... Är våren verkligen på g... Va Va vaaaa...?!.... som jag har längtat... slippa vinterjackor,vinterskor... osv... HeHe fram med vårskor och skinnjacka och solbrillor... yes me like..!!

Men solen har redan lyckats försvunnit nu så...så ja snön är väl påväg kan jag tänka mig... *suck*... Det va den våren...

Av Maria - 31 mars 2009 00:44

grannar idag och slängde upp en lapp i trappen jag med... !!

För jag va nämligen ut på min ballkong och skulle ta in gardiner som jag hade där ute för att vädras eftersom de ej får tvättas i maskin... och vad ser jag när jag kommer ut jo två j*vla brännmärken .... What a fuck...!!

Är väl troligtvis de ovanför som har slängt ner en cigarett som inte vart släckt..!!! (fatta om det hade tatt eld och börjat brunnit ordentligt..shit alltså).. Gahhh kan man bli nå sne då...är ju bara kasta gardinerna nu ... för inte f*n hänger jag upp dem med cigarett brännhål inte ...

Va f*n liksom...ska man hålla på och röka ute på ballkonger så får man väl se till att fimpa cigaretterna i en ordentlig askopp...!!!.... Vet inte hur många ggr jag hittade fimpar och även hela cigaretter ute på ballkongen.. såååå dålig stil tycker jag!!!

Gahhh så trött på grannar vill flytta till hus på landet... slippa "alla" idioter som man kan tvingas bo brevid.... !!! =/


Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards