MariaLicious

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Maria - 10 mars 2009 22:04

favopogram på Tv just nu... (den rätte för rosing)... Alltså gu jag dör av skratt varje gång...  Helst avsnittet som va idag... det kunde inte ha blitt bättre... Shit alltså jag kved av skratt , så jag hörde tyvärr inte allt som sas så får allt titta på reprisen...(men oxå för att det va så himla klockrent avsnitt se det så förstår ni vad jag menar med klockrent) HaHa...

Shit va blåst hon är ... alltså när ska hon ge upp... hon lyckas ju inte med nåt hon gör *patetiskt*... nu har hon ett pogram med killar som ska va där för att dejta henne men inte ens det lyckas hon med för  ingen av killarna är ju där för den skullen.. utan de är ju endast där för att festa, få resa gratis osv... HeHe... och va var det två av killarna som hade sökt dit på egen hand resten av dem har kanal 5 frågat typ på stan om de vill va med... HaHa..  shit va omtyckt hon lär känna sig... Guuu hur blåst får man vara??!!*pinsamt*

Så har ni inte sett det än.. så kolla på reprisen..!!

 jag lovar ni får er ett gott skratt...

Av Maria - 10 mars 2009 19:29

jag helt vaken än... Vaknade nämligen hysteriskt av att det ringde på dörren.. så jag bara flög upp och va halvt i en dröm så jag tror inte riktigt jag kom tillbaka till verkligeheten idag HeHe... får väl gå och va lite halvt och halvt ...


Ja som sagt så sov jag ju rätt mycket idag... så fick ju ingenting gjort.. ja som hade massa planer... *morr*... och nu börjar ju snart Tv.en så då har man ju inte tid ... HeHe...

Näää kanske ska hoppa in i duschen i alla fall... ;)

Av Maria - 10 mars 2009 19:23

 

Älsklingen va "lite" hungrig när han kom hem från skolan...

HeHe det syns väl aldrig eller *asg*

Av Maria - 10 mars 2009 01:13

En av favorit låtarna just nu... ni kanske känner igen den från Tv..spelas nämligen på trailern för robinson...

... såååå skööööön musik..

Är ju tydligen ett svenskt band... trodde jag inte, de låter ju rätt amerikanskt... så att det svenskt va ju bara coooolt ;)


Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards