MariaLicious

Alla inlägg den 26 mars 2009

=)

Av Maria - 26 mars 2009 23:51

Bilden taget på rhodos förra sommaren 

Jag och Daniel firar 2 År idag... =)

Helt sjukt va tiden går snabbt.. men blev inte så mycket firande

idag så ska fira lite mer till helgen...!!

Men jag fick faktiskt 10 röda rosor av han när han kom hem

från skolan... såååå gulligt av han..

Och själv hade jag gjort en film..med massa kort på oss

och en låt som passade... HeHe såg nästan en tår i ögat

på han när han fick titta på den.. va ju som en liten present till

han .. ;)

Den riktiga får han till helgen om jag kommer på nå bra..!!

Så grattis till oss HiHi...

Puss på dig Daniel... älskar dig mer och mer för varje dag!!

Av Maria - 26 mars 2009 23:35

så arg på dessa oansvariga människor....!!

Va nyss ute med mina hundar på sista kissen.. och så ser jag en ung kille med en sån där pittbull/amstaff.. så jag får mina hundar att sätta sig ner och va gör då hans hund...Jo springer i full galopp mot mina hundar ... och skäller och morror som en tok... Fy f*n... Ägaren står bara och gapar på sin hund som till slut vänder när den märker att mina hundar är tikar....

Alltså va hade hänt om jag hade haft en hanhund där... gu vill inte ens tänka på det..!! =/ (Hade den flygit på ja hade inte tvekat en minut att sparka hunden... för näää mina hundar gör man inte illa då får de heldre bita mig!!)

Och så den rasen oxå... hur f*n kan man gå med en sådan hund lös.. när den dessutom är ilsken på andra hundar!!!

Ja ni får tycka vad ni vill.. men jag gillar inte den hundrasen..går inte att lita på för fem öre...!!

Va ju bara för någon dag sedan en sådan hund bet ihjäl en stackars liten pudel... Hallå...

Nej de borde förbjudas... och allt detta snack om att det är fel på ägaren och inte hunden och bla bla... skit snack...!! De är avlade så... de har det i sig (läs om rasen så får ni se) ... visst de kanske aldrig visar det under hela sitt levnads år..  men ett knäpp med fingrarna och så händer det..!!

Det är så bara... varför är de då annars förbjudna liksom?! Jo för att de är farliga och de avlade för att döda..!!!

Har det någon sin hänt att tex en tax sprungit fram och bitit ihjäl en annan hund... eller en collie... Näääää men varje gång det händer är det då en pittbull/amstaff...

Ush blir så arg...!! Och jag är verkligen en person som älskar hundar... men denna ras hatar jag... och det står jag för... De är hemska och de skulle bara våga göra mina hundar illa...!!!

Näää vakna folk....!!! Nu va det nära för mig... tur va att jag hade hundar med lågrang och inte av samma kön som den sprang på...!!

Ush ryser än... vid tanken på vad som hade kunnat hända... =(

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards