MariaLicious

Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Maria - 1 mars 2009 22:45

alltså både ett avnsitt och en beställning HeHe...

Va ju bäst att passa på med en beställning nu jöö för på måndag drar ju Daniels och min tävling igång.. endast 210:-/7dagar... HeHe och då kan man ju inte beställa en massa kläder... *ler*

Så detta fick det bli från Halens.se:

  • Vit kimono liknade kofta... super mysig till sommaren
  • Naomi campbell parfym... behöver någon ny..allt börjar ta slut.
  • Blommig tunika/kläning... inte riktigt jag.. men va såå söt..
  • Topp ...lös och lite hängig ..me like =)

Hoppas bara allt är bra nu så man slipper skicka tillbaka....Blev ju tokförjust i den där blommiga klänning... är ju inte riktigt min stil men vadå ibland måste man ju va lite crazy *asg*... så va ju bara den jag skulle ha egentligen men så hittade man ju lite annat smått och gott...shopp tokig som man är...  HiHi

Av Maria - 1 mars 2009 21:30

får nog allt nå roligt ta och hända... Guuuuu känner mig så himla ledsen men vet inte varför... Hatar att känna så här..!!


Hum undra va man ska hitta på.. shoppa nåt på nätet kanske eller så kolla på ett avsnitt av the city på mtv.com. den serien är gööör bra för er som har missat den!!

Ohhhhh ge lite money någon... please ;)

Av Maria - 1 mars 2009 19:28

Systern hans filmade honom igår.. så hittade detta ute

youtube.com

HeHe... min älskling som spelar på sin ukulele..

Är han inte duktig då.. *ler*


Av Maria - 1 mars 2009 19:16

och är jag är pankare än vanligt *suck*... jag fick lite över 7000:- men hade räkningar på 7650:-... Gahh hur ska det gå ihop.. leva på luft en månad eller...?!... så fick skita i två-tre räkningar..!! =/ Ohhh så trött på att aldrig få pengarna och räcka...

Detta om nåt kan ju göra att man bli deprimerad...  Fuck life!!!


Idag händer inte mycket inte... känner mig helt död... ska nog ta lite smörgåstårta som jag och Daniel fick igår av hans mamma... super mumsigt!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards