MariaLicious

Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Maria - 24 mars 2009 22:58

hemma igen då *ler*... Hennes husse fick jobb idag så hon får sova här i natt..!! Blir troligtvis mer i veckan så ja ... ingen ide att hon åker till husse denna vecka jööö.. blir ju bara massa spring i mellan..!!

Jaja...!!!


Nu ska jag ut med hundarna på sista kissen... sen blir det hopp i säng.. men spanandes på en film tror ja... inte så speciellt trött än inte...*gäsp*

Såååå godnatt... !!


HeHe.. tack charlotta för rättningen av "daxstenkta berg"...sååå roligt =)

tänk va senil man kan va ibland.. *klia sig i huvudet*

Av Maria - 24 mars 2009 17:02

mitt paket... och jag är super nöjd med allt... det enda trixet är om jag verkligen ska behålla båda espandrillo skorna... Får tänka på det ett tag..

Och örhängen köpte jag för att jag vill gärna ha sådana när jag tatt hål i öronen.. har ju inte det ännu.. HaHa.. men jag lovar att de hade vart slut när jag väl har hål... gäller att va förbered..knäppt jag vet..men men HeHe

Men annars va det bara tummen upp ..och billigt vart det med, ännu en tumme upp ;)

Bara vänta på sommaren.. HiHi

Av Maria - 24 mars 2009 16:08

vart ute och rört på fläsket då... =) Va inte ett dugg skönt ute... shit va kallt höll ju nästan på att frysa ihjäl... men i solen va det skönt...

Vi satte oss en liten stund på en bänk mitt i solen... såå najs..!! synd bara att jag glömde kameran hemma för annars hade det blitt ett jätte fint kort på Nova där i solen... såååå typiskt!!


Nu ska jag bege mig ut igen.. ska nämligen och hämta ut ett paket... har nämligen fått H&M paketet... massa skojsigt får jag hoppas...

Sååå Hej så länge... ;)

Av Maria - 24 mars 2009 14:17

HaHa... när jag skulle skriva den där sång texten där uppe så börja jag tänka... -stavas det verkligen daxstenktaberg... -sjunger man verkligen så.. osv.. HaHa...har faktiskt ingen aning ..

Lät ju så rätt när jag sjöng det nyss... HiHi.. jaja thats life...

Jag och det stor "monstret" alltså Nova ska snart ge oss i det kalla vädret för en promenad... ser ju inte direkt framemot det om man säger så...

Liksom vart tog våren vägen... va det liksom den enda våren vi fick.. två dar..!!!????... för nu är det ju f*nemej vinter ute igen... *brr*

Ush blir så less på detta klimatet... snacka om att jag är född i fel land... Jag vill ha sol och värme åren runt...ingen snö och gråighet.. Gahhh

Näää nu va det Nova tid inte blogge tid... ;)

*ses*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards