MariaLicious

Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Maria - 9 mars 2009 23:53

laptop i sängen igen ...för mitt internet på min dator håller bara på och cpar sig... blir smått galen... fattar inte vad som är knas,tror det kan va nå glappt med sladden... säkert hundarna som har pajat den på nå sätt.... gahhhh så annoying *suck*


Ja då har man klarat första tävlings dagen då HeHe... va ju handla lite idag med när Daniel kom och jag hitta faktiskt mycket billigt och gott att äta så kommer nog klara detta .... det som jag kan förlora på är att jag bara måste  ha godis jämnt...och då mennar jag oxå jämnt(annars är det risk att en inte så trevlig jag kommer fram HaHa)så det kostar ju en del..men får försöka va snål med det jag köpte idag... Gahhh inte bra att va en godisråtta inte...

*Godnatt alla tröttisar där ute*


Av Maria - 9 mars 2009 20:57

att kolla på Tv4+ nu klockan 21:00 ... om du gillar hundar

så klart...annars är det ju ingen menning att titta.. HeHe

Hundcoachen börjar nämligen igen ...

Jaja ..jag ska spana nu i alla fall =)

Av Maria - 9 mars 2009 10:50

upp typ... eller ja för en stund sen då för jag har ju redan vart ute med hundarna...Så värdelöst väder så man vill ju fort in..!!


Nu har ju Daniel och jag kört i gång med tävlings veckan... Vi har 210:- var som vi ska klara oss på en vecka...och den som har mest pengar kvar när veckan är slut vinner så klart...plus att den får ju ett bevis på att den är mest ekonomisk... HeHe nu gäller det... måste ju bara vinna.. =)

Vi ska och handla lite senare idag... måste bara komma på vad man äta för nåt i veckan som kostar minst.. klurigt värre HiHi...


Nää nu ska jag nog spana på en film här i sängen... gött att Daniel fick en laptop i julklapp... den har ju verkligen kommit till användning om man säger så... !! *Bye*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards