MariaLicious

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Maria - 13 mars 2009 22:48

jag sådär enormt tråkigt igen... inget vettigt på TV... och så klart inget godis hemma... vadå panik.. *gråter*... I want candy ;)

Blääää va tråkigt allt är .. har nada lust med allt... Har ju en del filmer att spana på men har inte ens lust till det...  Gahhhhh dör av tristess..!!

Skjut mig någon... bara lite snett sådär.. HeHe...


Näää hoppas morgon dagen innehåller nå skojigare..

Av Maria - 13 mars 2009 19:31

Fint och rent det blev... Sååå nöjd..=) Bara resten av lägenheten kvar nu då...HeHe...

Av Maria - 13 mars 2009 13:40

vårstädning här i lägenheten känner jag... ska börja med sovrummet nu är det tänkt...

Man har ju egentligen ingen större lust eftersom det är massa snö och skit ute men liksom hallå jag har julstjärnan i fönstret kvar... Gahhh det går ju inte.. får ju liksom inte bli -julen vara ända till påska här inte.. HaHa... eller ja i alla fall inte i sovrummet nu då... ;)

Får se om jag hinner med nåt annat rum oxå... har ju rätt gått om tid på mig för Daniel slutar inte skolan först vid fem tror ja.. och det är mycket roligare att hålla på och pyssla och feja när man är själv hemma...!!


Jaja slut pratat nu om jag ska hinna klart... *tjing*


Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards