MariaLicious

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Maria - 22 mars 2009 17:17

ingen rolig dag..har vart sur och arg hela dagen... tycker jag plockar och städar här hemma men det händer liksom inget.... Ohhh gu va grus det är överallt... Sliter snart mitt hår i stycken...

Och sen killen min då... ligger bara i sängen hela dagen..och håller på med musik..som att det inte finns saker att hjälpa till med... Näää verkligen inte..!!

Ahhhhh vid såna här stunder önskar man att man va singel...såååå man slapp bli arg på en slö och lat kille...!!!!


Och toppen på isberget så börjar ju det ju så klart snöööööööööa idag... men guuu va kul... som jag längtat...!!! =/

Nää jag går nog f*n och lägger mig...!!

Av Maria - 22 mars 2009 11:21

nu på Daniel så jag spricker snart...

F*n va han kan respektlös ibland...(eller ja rätt ofta tyvärr...)...

Man går inte in och läser andras sms... även fast man är ihop... jag tycker inte det i alla fall... och helst inte om inte personen är inne ...

Han läste nämligen mina sms när jag va ute med hunden... vadå respektlös...better ju sig som en svartsjuk galning...!!!

Gahhh va sur jag blir... visst jag har inget att dölja vill han läsa så får han ...men då frågar man f*n först och inte passar på i hemlighet när jag är ute med hundarna... Nääää fy...!!

Ännu ett bevis på att man inte kan lita på han... blir så trött *suck*

Av Maria - 22 mars 2009 01:57

lyckats somna än.. jag känner mig faktiskt inte ens speciellt trött... *skumt*

Ohhh hungrig är jag oxå...men jag orkar inte fixa nåt att äta nu så får va hungrit i natt.. *snyft*... kommer säkert drömma om hamburgare eller nåt sånt HeHe...bara för att jag är så hungrig..

Är väl säkert därför jag inte kunnat somnat än heller... För det är en sak som är säker ... man kan nästan aldrig somna om man är hungrig...jobbigt men sant!!!


Ush har vart en ganska trist lördag... så får verkligen hoppas att söndagen har nå roligare att erbjuda.. (bättre på TV.en i alla fall alltid nåt)

Näää godnatt med er ... orkar inte sitta här och babbla och inget och allt...

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards