MariaLicious

Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Maria - 16 mars 2009 18:43

en snabbis idag och köpte vinnar present... jag vann ju nämligen tävlingen mellan Daniel och mig.... HaHa... f*n va bäst jag är...

Egentligen vann jag redan i lördag för daniel gav nämligen upp... Jaja där ser man vem som är bäst med att hålla i pengar osv...

Fick bli detta på Gina tricot (för skorna jag ville ha från H&M va ju naturligtvis slut..*gråter*....)


Spana även runt på annat ...ohhh my good va mycket jag hitta som jag ville ha..... Gahhhh ge mig money någon... ;)

Blev detta oxå från H&M


Av Maria - 16 mars 2009 12:16

ny vecka igen då.... trodde stenhårt att det va söndag när jag vakna men ike sa nicke det är måndag.... *suck*..

Och jaha vart är det fina vårvädret de lovat att man skulle få i två dagar... ja inte här i alla fall...för här är det då samma trista gråa kalla piss väder som det har vart nu i ett år känns det som..... Gahhh alltså jag måste flytta utomlands... jag kan inte med detta väder... jag vill ha sol och värme...!!!


Ohhhh va depp jag blir... =(

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards