MariaLicious

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Maria - 18 mars 2009 19:01

 

Seee så glada "monster"jag har... *ler*

sprang och sprang idag ute på Kungsbyn... De älskade det verkligen... sååå roligt och se....=)

Men jisses så de såg ut när vi va på väg hem... va ju bara och slänga dem i badet bägge två... HaHa... vid såna här tillfällen önskar man att man bodde i hus... skulle underlätta så mycket!!..

Daniel va inte så värst aktiv idag... *asg*... han satt på en sten från att vi kom dit tills vi gick... jisses va pigg han är HaHa... ;)

"Tomtefar" på stubben sitter HeHe..

Av Maria - 18 mars 2009 12:45

gick och la mig så tidigt igår så vakna jag med tuppen idag... Herre gu kan inte minnas när jag va uppp 08:00 sist... HaHa...

Men hundarna ville ha mat och rastning så va bara att pallra sig ut... fast jag tycker ju då de hade kunnat hållt sig till nio i alla fall.. *ler*

Men men....

Blev en liten handling på maxi imorse med... va ju rätt lite folk ute så va skönt att kunna strossa omkring där utan att behöva trängas med stressande trötta människor..!!... så nu har man lite mat igen... ;)


Guuuu hur vårigt väder är det inte idag då.... Maria=happy... som jag har läääääängtat...!! så idag blir det lite ute dag oxå... ska åka iväg här runt ett med Daniel till ett ställe där man kan släppa hundar lösa... (stor inhängnad hage)... kan va skönt för dem att få kuta av sig.. HeHe... Gäller ju bara att inte glömma kamera och vatten..!!

Av Maria - 18 mars 2009 12:39

jag va igår så hann inte bli nå mer blogginlägg.... men igår vart det i alla fall en tur till erikslund... jag hade ju inga pengar att shoppa för då *suck*... men följde med D som sällskap.. plus att jag va trött på att sitta hemma...

Blev ju faktiskt en liten sak.. kunde inte hålla mig... För det va 70% rea på katalog så fynda mig en skit bra bh där för endast 28,50:- det är va jag kallar fynd... =)

Sen efter vi eller ja han hade shoppat klart så drog vi ut på en 1 1/2 timmes långpromenad med hundarna... va hur sköööönt som helst...Skönt nu när det börjar bli varmar och alla j*vla snö smälter bort... blir ju mycket roligare att vara ute med hundarna då!!!


Ja det va väl det som hände igår....och sen somna lilla jag ;)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards