MariaLicious

Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Maria - 12 mars 2009 22:06

trött jag är... kan ju bero på den här "dimman" jag gått i hela dan.. fattar inte vad det är... Hoppas verkligen den är borta när jag vaknar imorn.. för annars drar jag nog täcket över huvudet och inväntar lördagen.. HeHe...


Och en annan sak som suger är att mitt gooooooodis är här slut här hemma.. alltså ska jag stor böla nu eller vad... What a fuck påsen skulle ju räcka resten av veckan va ju det tänkt... mmm det gick ju bra... Så nu går man här och morrar av socker behov till tusen... !!!

Får nog allt ta en 20 av "fattig budgeten" imorn och inhandla nåt sockrikt...HiHi... Men f*n om jag förlorar på det... ja då ska ni få se på en Maria som river hela hemmet (grymt dålig förloare ... mmm ja jag vet)


Näää nu ska Nova ut på en lite promenix och sen får vi se om det blir en film eller någe...

Av Maria - 12 mars 2009 16:39

 

Darling ***** 1 av 5 stjärnor 

Den här filmen för typ 3.e gången... Ohh ja va ska man

säga den blir ju inte bättre... HaHa.. fattar inte varför

jag ser på den... men va så borta av dimmet jag upplever idag

så orkade bara inte sätta mig in i en "verkligt bra " film...så fick

bli denna..*suck*

En sak man undrar om den här filmen är om tjejen som spelar Eva

liknar sig själv som hon är i verkligeheten.. Om det är så herre gu

ge henne ett lyckopiller eller nåt... mer menlös tjej får man ju leta

efter... Jaja.. nån annan som sett filmen?!

Av Maria - 12 mars 2009 14:06

som en dimma tror jag... känns nästan som jag svävar runt vad jag än gör... Ingen trevlig känsla tyvärr... ush ush... hoppas det går över snart...


Ett plus i mitt liv är ju att jag hann med halva disken igår i alla fall.. *skönt*

Får väl ta andra halvan idag om jag kommer ur denna skumma dimma då så klart... HeHe...

Jo just ja hämta ju även ut paketet från Halens igår... har ju inte hunnit provat kläderna än.. + att ett plagg fattades som kommer senare... (såååå irreterande).. men parfymen slet jag upp i alla fall... Ohhhh mums mums.. luktar naaaajs om man säger så ;)  so it´s a keeper!


Näää kanske spana på en film och äta en mini magnumvit glass... inte helt fel om ni frågar mig *ler*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards