MariaLicious

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Maria - 11 mars 2009 17:20

mat.. idag blir det pasta med tonfisk.. och en massa grönsaker... mums.. =)

Älskar tonfisk såååå gott och att det är nyttigt är ju bara ett plus HiHi...


Näää dax för lite käk...

Ja föresten alla mina vänner som skickar sms till mig och inte får nå svar... Näää det är inte så att jag är snoffsig och skiter i att svara utan det beror på att min telefon är helt j*vla fucked up... det piper i den men jag får bara gammla mess som jag fått tidigare... Gahhh jag blir galen..!!! Så har säkert missat massa sms som jag inte sett *snyft*

Gahhhh kan någon ge mig en ny mob... *please..valpögon här blink blink*

Av Maria - 11 mars 2009 11:31

känner mig mer död än levande... Ush idag är det ingen bra dag... Fuck jag som mådde ganska bra igår och tänkte... Ahhh nu vänder det äntligen...

Men nej då... mår som jag mår nu igen... *suck*...

Men fick i alla fall nå roligt med posten idag... nämligen ett paketavi...mitt Halens paket har kommit... *jippi*... så ska hämta ut det när Daniel kommer hem från skolan...(passar på då för han ska ändå hem till sig och det ligger på vägen och då slipper jag gå.. kan jag åka skööön bil istället HiHi) så får ju vänta ett tag!


Ja vädret är ju inte direkt nå uppiggande heller om man säger så... What a fuck kommer all den här snön ifrån.. jag bara undrar?!... kan det inte komma där isbjörnar och grejer bor istället.. för det tjatas ju hela tiden om att det inte finns nå is och snö där ... Näää näää men varsegod och flytta hit då... Här finns det nämligen överflöd..!!

 Gahhhh vill ha sooooool och vår! *gråter*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards