MariaLicious

Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Maria - 7 mars 2009 19:39

vann man på trav nu heller... Guuu så irreterande är ju sååå himla nära varje gång... man får bara lukta på pengarna sen dras de ifrån en liksom... Gahh


Massa tjaffs och bråk med Danne(exet) idag.... guu blir så irreterad på hans beteende... =/ men men... Ja det löser sig väl kanske..


Älsklingen har äntligen hoppat in i duschen nu så får se vad vi hittar på ikväll.. blir troligtvis span på melodifestivalen... för ut tycks vi då aldrig komma någon helg *suck*...

Näääää piss dag idag.. tror jag går och lägger mig *snyft*

Av Maria - 7 mars 2009 09:35

med killen igår blev det... blir så trött när han ska va så förbannat ego... så nu fick det vara nog.. tror han fatta till slut i alla fall...tyckte faktiskt att det syntes att han menade förlåt och det han sa nu för en gång skull... Hoppas kan man ju alltid... !!


Får se vad som händer idag då...ska i alla fall iväg vid halv ett och tippa... ta hem lite miljoner på v75 tänkte ja... HaHa eller hur... får väl retliga fyra rätt som vanligt..*suck*

Men sedan får vi what happens... Daniel slutar jobbet tre...så vet väl mer efter det kan jag tro...

Näää dax och göra sig iordning ..och kanske stoppa nåt i magen så huvudet funkar som det ska... men ohhh jag är så trött...kanske snozar nån timme innan bara... HiHi...

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards