MariaLicious

Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Maria - 4 mars 2009 18:12

va gött med lite mat i magen.. fick bli stekt falukorv och makaroner... Inte helt fel det inte... !!

Funderar på om jag ska ta och hoppa in i duschen innan unga mödrar börjar på femman...eller om jag ska ta det efter jag vart ut med hundarna på näst sista promenaden... Ahhh vilket problem va... HeHe..


Jaja får se hur jag görs.. ;)

Av Maria - 4 mars 2009 16:31

inte blev det nå vårfixeri i sovrummet idag inte... *morr*... men jag skyller faktiskt det på Busan... hon höll nämligen på som en tok i natt så man har ju inte fått sådär jätte många timmars sömn.. *suck*... så får se om jag tar det imorn... eller om jag kommer på en väldigt bra ursäkt då med HeHe...


Ska nog ta och ställa mig vid spisen snart... för det börjar allt knorra i magen plus klockan är ju rätt mycket... så är väl dax för miiiiiidag!

Japp japp see ya ;)

Av Maria - 4 mars 2009 16:29

innan man somna igår.. och jag höll på att dö av skratt när jag fick se vad Daniel satte på huvudet.. eller ja rättare sagt i pannan...

HaHa ja väldigt smart men ack så osexsigt.. *Asg*.. ja killar är ju killar ;)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards