MariaLicious

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Maria - 8 mars 2009 14:38

med Daniel eller uppfinnarjocke?!... ;)

Han tyckte det va för ljust i rummet när han skulle vila en stund så han fixa sig snabbt en egen liten ögonmask... HaHa... man får sig dock alltid ett gott skratt när man kollar in i sovrummet... Han är som emil fast hans hyss är små uppfinningar istället... *ler*

Men en sak jag frågar mig... -Somnade han så snabbt av trötthet eller möjligtvis av tåbiran från hans egna strumpa.. ??!! ...

Inte säker på om jag vill veta svaret..

Pannlampa alá strumpa... Tada alá ögonmask!!

Av Maria - 8 mars 2009 12:14

ush gillar inte söndagar alls... de känns så menlösa på nåt sätt... plus att allt blir extremt segt på just söndagar... *knas*...


HeHe blev nog lite mycket cider för mig igår ... men va ändå gött att bli lite fuller... va ju så längesen sist så då är det ju okej... ;) Nån gång måste man ju få va ung och busig HeHe...!!! (För jag är ju såååå gammal *ler*)


Älsklingen och jag har nyss ätit typiskt dagen efter käk.. nämligen Mc D... sååå gott ..ibland måste man ju unna sig lite "skräp" i kistan... =)

Nej nu ska jag nog spana på en film eller läsa lite..

HaHa ja just ja det hände nåt skojigt innan vi skulle och handla mat... Daniels älskade pannlampa pajade...shit va glad jag blev där för en stund ..men tro det eller ej men han lyckades fan laga den som en annan uppfinnar jocke HeHe... typiskt!!!

Av Maria - 8 mars 2009 00:11

det va att jag mådde okej... gör nämligen det nu... men är ju tyvärr onykter så kan ju va det som gör att man mår helt okej.. HeHe...

Sitter och partar lite här hemma med Daniel... *ler*

Shit va gooooood den nya xider är .... om ni inte smakat den skynda er och gör det... guuu den får de aldrig sluta med... är grymt god.. men tyvärr är det ju bara spring limited edition på den... *Snyft*...

Varför ska de alltid ta bort allt som är gott...????


Ohh Veronica du måste komma hit nån helg så vi kan parta lite ihop HeHe... =)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards