MariaLicious

Alla inlägg under november 2009

Av Maria - 21 november 2009 22:36

Japp får bli en repris här hemma.. finns ju nada bra att spana på TV.en så får bli Twilight här hemma..

Ska ju se tvåan imorn på bio så kan ju va bra att spana på ettan nu.. så man är lite inne i det tills imorn.. HeHe ..jaja jag vet jag är en nööööörd!!

Så movie time nu... hörs*

Av Maria - 21 november 2009 21:53

Kände mig lite naken om naglarna så fick bli lite nytt lack på dem...

Blev Depend nr 173 .. lite mörkgrön nyans

  

  

Av Maria - 21 november 2009 19:54

  

Att Robinson börjar idag ... 20:00 på 4:an...

Glöm ej det... jag ska i alla fall spana... hoppas det är lika bra som förra säsongen bara !!

Gillar ju tyvärr inte Paolo Roberto men men är väl inte så mycket man

ser av han ändå får jag hoppas..!!

Av Maria - 21 november 2009 17:45

Han fick en uppgift .. nämligen att åka och köpa estrellas grillchips.. och jag sa två ggr åt honom kolla nu så du inte kommer hem med olw.. jaja sa han det fixar ja...

Och va ser man på bordet när han kommer hem då... jo OLW grillchips... HaHa...

Herre gu ska det va så svårt att handla en grej... liksom hur skulle han klara av typ fem saker... skulle aldrig gå... Tungan ute

Men han fick lunket åka och byta påsen för ingen av oss äter ju Olw chips så... och så gav jag han en nya uppgift när han ändå skulle åka och byta påsen liksom och det va att köpa nån cider dryck som vi kunde ha till maten...

Jaja sa han och så åkte han... och ja va kom han med.. jo en liten påse estrella och nada cider... *asg*...

Så det va verkligen droppen .. behöver man nåt så är det bara att man fixar det själv... för killar kan då inte mycket...!! Flört

Av Maria - 21 november 2009 01:57

Ja då sitter man uppe då... kan inte sova... ligger bara och vänder och vrider på mig där i sängen så va lika bra att tassa upp..!!

Gäller bara att jag inte väcker Daniel (men är väl ingen risk han skulle inte vakna fast en bomb smällde utanför fönstret)...för han ska nämligen upp och jobba imorn... stackars*


Hum får se vad jag gör... kanske spanar på nån avsnitt av nån serie eller nåt... känner att jag inte är trött på långa vägar så blir nog sittande här ett bra tag kan jag tro...

Jaja... nattuggla är mitt andra namn Flört


Av Maria - 20 november 2009 19:44

Japp det stämmer jag och Daniel har "skaffat" barn ihop... =)... eller ja vi har anmält oss till att blir faddrar till ett barn i filippinerna Skrattande...!!

Känns jätte bra... kommer får information och grejer om några dagar..känns spännande och väldigt bra att få vara med och hjälpa någon som har det sämre än en själv.. (Fast man har det riktigt kämpigt själv tyvärr.. =/ ) Och jag tror det kan hjälpa en själv oxå på nå sätt... liksom att man får det lite bättre själv i livet om man hjälper någon som har det sämre...Liksom ger man nåt bra så får man nog nåt bra tillbaka.. Tror ni inte det?!

Känns verkligen redan jätte bra i hjärtat i alla fall... och sen känns det extra bra om det blir ett barn i filippinerna eftersom Daniel är halv filippinsk...  får man ju lära sig mer om livet där och sånt... !! Ta del av nåt som står en nära i hjärtat liksom...

Spännande spännande... snacka om pirrigt det kommer vara att öppna kuvertet... HeHe


Bli fadder ni med... Skrattande


Av Maria - 20 november 2009 17:47

Mmm fick bli kebabtallrik till lunch idag... inte bra inte!!... kommer väl väga 100kg snart och ha xxl i klädes strl...

Ush ush inte bra... måste sluta med detta och försöka bli lite nyttigare..!!

Säger jag medans jag tar en cipp av colan... HaHa... 


Nå skoj som hänt är att Daniel fick nyss reda på att han är ledig ännu en vecka från skolan.. kanon det jööö.. Hinner vi spana mer på möbler och grejer inför flytten...

Guuu jag längtar så till den nya lägenheten.. äntligen få börja ett helt nytt liv ihop på riktigt... =)


Näää nu ska jag ta och spana på ett One tree hill avsnitt för jag hinner inte se det på söndag... för då är det nämligen bio time ... New Moon.. ohhhh längtar*

Av Maria - 20 november 2009 15:58

  

***** 3 av 5 stjärnor

Vi såg den här igår och ja va ska man säga Wallander är ju alltid klockren..

Denna gång handlar det om mystiska rån på värdetransporter..spännande och bra.

Helt klart sevärd... !!

Tycker tjejen som spelar aspiranten Isabelle är klockren.. bra skådis..!!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards