MariaLicious

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Maria - 1 november 2009 21:58

  

Fick blir depend nr 176..

riktigt höstig och snygg färg (lite grå/blå) tycker jag i alla fall..=)

Av Maria - 1 november 2009 19:18

vart nämligen tacos idag... oh shit va gott det va Tungan ute

Va nämligen längesen vi åt det här hemma så det passade grymt bra idag... Tacos är ju lätt det godaste man kan äta... HeHe..


Imorn kommer det 3 personer hit som ska spana på min lägenhet... en redan kl 10 på morgonen..*gäsp*... fattar inte hur jag ska orka ta mig upp...

Och efter att sista vart här kl 13:00 så får det allt räcka med visningar.. orkar inte ha massa folk springande här..

Så ska nog fixa undan lite nu innan jag hoppar in i duschen och så... ska nog måla naglarna idag oxå... HeHe nu blev det mycket igen, bäst jag sätter fart.

Sååå ses*

Av Maria - 1 november 2009 11:12

jag va igår alltså... somnade som en stock så fort jag släckte lampan ..sjukt trött!!

Men idag blir det en lugn dag... va ett tag sen man va helt ledig på en söndag... vi har flängt och farit nästan varje söndag nu i 4 veckor... Gött och ta det lilla lugna faktiskt...

Men grymt trist oxå ..för söndag känns ju så onödiga på nå vis..


Ska nog ta och titta på lite serier nu så här på morgonen.. har lite att ta igen... typ The Hills, One Tree Hill osv..

Sååå hörs*

Av Maria - 1 november 2009 11:04


Ja detta såg vi när vi starta internet... nämligen Daniels lillasyster Jeanette på första sidan av msn.com. HeHe..

Sjukt coolt måste jag säga...  Skrattande

Är från sidan min outfit... hon lägger tydligen upp sina outfit bilder där och så tog de en bild från den sidan och så blev det Jeanette liksom... Häftigt!!...

HeHe kan man säga att hon är lite känd nu då Flört.. Men jaja verkligen coolt tycker jag.. är ju liksom inte varje dag man ser nån på msn.com nyhets sida som man känner liksom... Skrattande

  

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards