MariaLicious

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Maria - 26 november 2009 19:30

     



Av Maria - 26 november 2009 19:07

Net on Net öppnade ju i stan idag och jisses vad folk det va... herre gu man fick ställa sig en special kö där de släppte in så många som kom ut osv...

Och i kön bjöd de på korv med bröd och dricka... super schysst...!!

Snacka om att folk handla... de kom ut med fulla kassar... och mest av allt gick ju pepsin ... kosta ju 1:- burken så folk köpt ju ett flak var liksom.. vi skulle ju oxå göra det så klart .. men när vi va en minut från kassan säger de i speakerna att -Till alla kunder som ska köpa pepsi så kommer det en lastbil om 30 min..!

Ja va skoj... min vanliga otur så ingen pepsi flak här inte... 

Men blev lite annat skoj...   

Av Maria - 26 november 2009 13:19

  

    3,5 av 5 filmisar

Japp vi såg den här igår kväll...vi vågade..!!

Den va ja äcklig...men inte så skrämmande som jag hade trott

...visst ville man att filmen skulle ta slut snabbt och man börja

kolla men guuu hur många minuter är det kvar.. osv.. HaHa

Handlar ju om Katie och Micha som håller på och undersöker

vad det är för väsen som spökar i deras hem... så de börjar filma när de

sover för att se om något händer.. och ja det skulle de

ju aldrig ha gjort...!!

Helt klart sevärd och ett litet tips se den för guds skulle inte innan ni ska sova... HeHe... för jag kan ju säga att shit va svårt det va att

släcka lyset... !!  

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards