MariaLicious

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Maria - 24 november 2009 18:16

Ja då var det klart... lämna in ansökan på VUC idag... och det blev faktiskt bättre än va jag trott.. De räknade om mina poäng där och då visade det sig att det fattades bara 250 poäng för ett slutbetyg så behöver ju bara läsa 3 kurser nu då.. HeHe... Blev svenska B som är ett måste då.. och sen företagsekonomi A och marknadsföring...

Kommer börja den 11 januari... HeHe känns lite nervöst för det va ju ändå 5 år sen jag plugga nu ... men äh ska nog gå bra...!!

En liten start på mitt mål i alla fall.. känns bra!


Nu och hela kvällen är det tvättstuga som gäller här hemma.. inte det roligaste dock... men shit va nödvändigt...  ska bli så gött på nya stället med tvättmaskin i lägenheten... gött kan man ju liksom tvätta så fort man har en tvätthög till en maskin...!!

Näää dax för tvättis igen då..

Av Maria - 24 november 2009 00:33

Ska nämligen upp tidigt imorn... för imorn ska jag ner till VUC och lämna in ansökan om utbildning i januari...

Shit är lite nervös... ska nämligen läsa upp mina betyg så jag kan få ett fullständigt slutbetyg... och räknade ihop mina poäng idag och det fattas hela 410 poäng så jag kommer få läsa ca 5-6 kurser... Gahhh hur ska detta gå... men jag har ju liksom inge val måste få ett slutbetyg så jag kan läsa det jag vill på högskola och sånt ... så jag kan få det yrket jag helst av allt vill ha..!!

Jaja får se imorn då.. hoppas det går bra... Foten i munnen.. kommer nog ha problem att somna nu har ju liksom en miljon tankar i huvudet men men...

Godnight allihop*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards