MariaLicious

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Maria - 25 november 2009 23:51

Shit jag är redan skraj... jag och älsklingen funderar nämligen på att se denna film innan vi går och lägger oss...

Men ja vet inte riktigt om jag vågar... HaHa jag vågar ju liksom inte ens se trailern...!!!

Så får se hur vi gör... man både vill se och inte...  För kollar jag på den så vet jag ju att jag kommer va typ livrädd i en vecka eller nåt.. *skrattar hysteriskt*...

Jaja får se hur vi gör... kanske bättre att kolla på den mitt på dan när det fortfarande är just ute... Flört...

Har ni sett den?!

Av Maria - 25 november 2009 23:42

Kolla nyss på det nya avsnitt av det The Hills.. och jag säger bara det... jag vill se nästa avsnitt NUUUuuuuu...!!

Shit vilken bra serie det där är... Love it*


Oh jag säger bara damn damn Justin is sooo hot Flört

    

Av Maria - 25 november 2009 21:14

  

***** 3 av 5 stjänor

Såg den här igår kväll..

Och den va helt okej.. rätt bra faktiskt...

Handlar om en pensionerad polis som nu jobbar som städare

men inte vilken städare som helst utan en sån som städar upp efter

ett mord,dödsfall osv...

Men han dras in i trassel när han städar ett hem som inte

skulle städas..

Spännande och lite små vidrig med allt blod.

Helt klart sevärd!

Av Maria - 25 november 2009 19:48

  

...Lite mums till TV pogrammen och filmen ikväll..

 

Av Maria - 25 november 2009 17:27

japp idag har vi verkligen sovit bort hela dagen.. jag vakna vid tolv och Daniel vid två... helt sjukt!!..Hur kan man sova sådär länge ..!!


Och nu sitter man här as hungrig och har ju nada lust att ställa sig vid spisen... så vet inte vad jag ska stoppa i mig... kanske blir matfritt idag... Obestämd

Är faktiskt inge sugen på nå speciellt heller.. eller ja lite godis skulle väl gå i som vanlig HeHe..

Gahhh this sucks Skrikandes

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards