MariaLicious

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Maria - 18 november 2009 19:02

Yesterday...


 

  

Av Maria - 18 november 2009 18:46

Kolla nyss på de nya avsnitten av The Hills och The City... shit va bra det är alltså.. Jag bara älskar de där serierna!

Funderar verkligen på att köpa The Hills boxarna.. vore skoj att ha dem , kan man ju spana när man vill och så!!

Hum ja kanske blir ett köp.. får tänka på det..!!

Nej nu ska jag hoppa i duschen... så jag hinner se halv åtta hos mig!! See ya*

Av Maria - 18 november 2009 17:10

Vi drog ut till erikslund idag för Daniel skulle lämna in datorn på media markt...  Va meningen att vi skulle spana på alla möbelbutiker där ute men blev bara nisses.. för redan där inne började Daniel gnälla om att han höll på att dö av hunger.. så va bara att traska ut och åka o köpa mat istället... Killar killar... =/

Men jag hann ju få med mig nåt i alla fall.. HeHe...Lite bajspåsar och tuggisar till Tilly i julklapp och såna där budskaps stenar... tycker sånt är så himla fint..!!

Sen såg vi tusen tavlor där oxå alltså på nisses som vi bara måste ha i våran lägenhet... guuu så mycket snyggt.. jag blev alldeles sjuk så snyggt va det.. HeHe..

  

Av Maria - 18 november 2009 13:17

  

***** 2 av 5 stjärnor

Såg denna för nån dag sen.. och jag blev allt lite besviken..

Hade nog lite förstora förhoppningar på den...

Men visst va den okej... men inte så mycket mer!!

Handlar om en chef och hennes assistent... helt plötsligt får hon veta att hennes

visum håller på och går ut... och måste snabbt komma på nåt som gör att

hon kan stanna i landet.. och där bli hennes assistent indragen!!

Okej slappar film... inge mer!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards